جملات و اصطلاحات کاربردی ترکی در سفر به ترکیه

به گزارش وبلاگ پیشرو، تسلط به دو زبان انگلیسی و ترکی در سفر به ترکیه می تواند یاری زیادی به مسافران نماید؛ اما گردشگرانی که به این دو زبان آشنایی چندانی ندارند، با یادگیری جملات کاربردی مهم ترکی، می توانند سفر راحتی را برای خود رقم بزنند. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا اطلاعات کاربردی و مفید دراختیارشما کاربران عزیز قرار دهیم.

جملات و اصطلاحات کاربردی ترکی در سفر به ترکیه

وبلاگ پیشرو: هر مسافری که قصد سفر به کشوری خارجی دارد، باید کلمات اصلی و مورد احتیاج برای سفر خود را بداند. ایرانیانی که برای سفر به ترکیه می روند، باید بتوانند جملات کاربردی را بیاموزند تا بتوانند با مردم ترکیه ارتباط برقرار نمایند.

تسلط به دو زبان انگلیسی و ترکی در سفر به ترکیه می تواند یاری زیادی به مسافران نماید؛ اما جهانگردانی که به این دو زبان آشنایی چندانی ندارند، با یادگیری جملات کاربردی مهم ترکی، می توانند سفر راحتی را برای خود رقم بزنند. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا اطلاعات کاربردی و مفید دراختیارشما کاربران عزیز قرار دهیم.

جملات کاربردی در سفر به ترکیه باید بدانید

مسافری که وارد ترکیه می شود، در بدو ورود به فرودگاه باید بتواند با افراد ارتباط برقرار کند، سلام و احوالپرسی اولین کلماتی است که مورد احتیاج مسافران است.

واژه های پر کاربرد در حوزه های مختلف

مسافران یا جهانگردانی که قصد سفر به ترکیه دارند، می توانند بلیط هواپیما استانبول یا آنکارا را گرفته و راهی این کشور اوراسیایی شوند. زمانی که مسافری وارد کشور خارجی می شود با چند حوزه ارتباط بیشتری دارد و بهتر است اصطلاحات مختلف که به سفرش ارتباط دارد را بیاموزد.

کلمات پرکاربرد در حوزه حمل و نقل که در بدو ورود به این عبارت ها احتیاج دارید . عبارت اند از؛

اصطلاحات مهم و ضروری در حوزه هتل

زمانی که فردی قصد سفر به ترکیه می نماید، ممکن است در طول سفر در سطح شهر به گشت وگذار باشد، اما برای استراحت و شب هنگام به هتل برمی شود. برای برقراری ارتباط با کادر هتل باید به اصطلاحات خاصی مسلط باشد. این اصطلاخات شامل موارد زیر است؛

لغات مهم ترکی برای غذا خوردن

یکی از مجذوب کننده ترین بخش های سفر به ترکیه، غذاهای ناب و خوش طعم آن است. مواد تازه ترکیب شده با ادویه های فراوان غذاهای ترکی را بسیار خوشمزه و عطرآگین نموده. اغلب جهانگردانی که به قصد استانبول به ترکیه سفر می نمایند، با دو منوی انگلیسی و ترکی رو به رو می شوند؛ بهتر است قبل از سفراطلاعات کافی داشته باشید و حداقل یکی از این دو زبان را به خوبی بدانید. بعضی از رستوران ها فقط منوی ترکی دارند، پس بهتر است جهانگردان به کلمات مورد احتیاج ترکی آشنایی داشته باشند.

عبارت های پرکاربرد برای گشتن در ترکیه

مسافران زیادی به قصد گشت و گذار در داخل شهرهای ترکیه وارد این کشور زیبا می شوند، برای داشتن یک سفر زیبا و پرخاطره بهتر است ابتدا کمی با کلمات زیر آشنا باشید. تا هنگام مکالمه و خرید با مسئله ای روبرو نشوید، سفری به یادماندنی داشته باشید.

در میان جملات کاربردی در سفر به ترکیه اکثرکلمات بسیار ضروری و مفید هستند که باید جهانگردان هنگام سفر حتماً اطلاعات کافی در این باره داشته باشند.

سخن پایانی

کشور اوراسیایی ترکیه هر سال تعداد زیادی مسافر، دانشجو، جهانگرد و تاجرایرانی را به وسیله بلیط هواپیما تهران به وان، تهران به آنکارا به خود جذب می نماید. تمامی مسافران بهتر است جملات کاربردی در سفر به ترکیه را بدانند تا در طول سفر علاوه بر ارتباط بهتر با مردم ترکیه، سفری ایمن و راحت داشته باشند. بسیاری از مسافران ممکن است دچار شرایط خاص شوند، در این شرایط اگر خودشان به کلمات مهم و ضروری مسلط باشند، سفرشان بدون خطر سپری خواهد شد.

منبع: توریسم آنلاین

به "جملات و اصطلاحات کاربردی ترکی در سفر به ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جملات و اصطلاحات کاربردی ترکی در سفر به ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید