مراکز خرید مدرن و بازارهای سنتی بندرعباس

به گزارش وبلاگ پیشرو، مراکز خرید بندرعباس

اغلب کسانی که به بندرعباس سفر می نمایند، قصدشان از این سفر علاوه بر سرگرمی خرید کردن هم می باشد چرا که در این شهر بندری برترین اجناس را می توانید با قیمت مناسب تهیه کنید و چمدانتان را با کالاهای با کیفیت پر کنید و به سمت محل زندگیتان بازگردید. در این مطلب خبرنگاران میخواهد تا چند مورد از برترین مراکز خرید بندرعباس را خدمتتان توضیح دهد تا در صورتی که در این شهر خواستید خرید کنید بدانید کدام مراکز خرید مناسب با نیازتان است.

مراکز خرید مدرن و بازارهای سنتی بندرعباس

برای رزرو آنلاین تور بندرعباس اینجا را کلیک کنید

یکی از معروف ترین میدان های بندرعباس، میدان 17 شهریور است که در واقع مرکز این شهر به شمار میرود و بسیاری از مراکز خرید بندرعباس را در خودش یا اطرافش جای داده شده است. خیلی از تاکسی های شهر در میدان 17 شهریور ایستگاه دارند. اگر از راننده ها نام شهربانی را به جای 17شهریور شنیدید گیج نشوید، این خیابان در بندرعباس با نام شهربانی هم شناخته می شود. برای سفر به این شهر، بلیط هواپیما بندرعباس را از هر مبدا که بخواهید می توانید تهیه کنید.

مرکز خرید سیتی سنتر بندرعباس

یکی از معروف ترین و بزرگترین مراکز خرید بندرعباس مرکز خرید سیتی سنتر است که حدود 500 واحد تجاری را در خود جای داده است. این مرکز خرید سه طبقه در میدان 17 شهریور واقع شده است و در آن می توانید انواع لباس های زنانه و مردانه، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی و … تهیه کنید.

آدرس: بندرعباس، میدان 17شهریور

مجتمع تجاری ستاره جنوب

یک مجتمع تجاری دیگری در شهر بندرعباس واقع شده است که نام آن ستاره جنوب است. این مرکز چند طبقه در هر طبقه آن کاربردهای خاصی در نظر گرفته شده که تقریبا می تواند تمام نیازهای یک خریدار را رفع نماید. به طور مثال در طبقه همکف این مجمع مغازهای متعدد طلا فروشی وجود دارد و در طبقه های اول و دوم انواع لباس ها و سایر لوازم وجود دارد و در طبقه سوم این مجتمع یک شهربازی و سالن سینما اختصاص داده شده است. در این مرکز خرید چندین فست فود و رستوران وجود دارد تا افراد با سلیقه های مختلف بتوانند غذای مورد علاقه شان را پیدا کنند. مجتمع تجاری ستاره جنوب فقط یک مرکز خرید نیست، بلکه یکی از مراکز تفریحی بندرعباس هم به شمار میرود.

آدرس: بندرعباس، بلوار طالقانی

برای رزرو آنلاین بلیط هواپیما بندرعباس اینجا را کلیک کنید

مجتمع تجاری ستاره شهر

یک مجتمع تجاری دیگر در نزدیکی سیتی سنتر واقع شده است که به نام مجتمع ستاره شهر گفته می شود. در این مجتمع حدود 400 واحد تجاری وجود دارد که در حوزه های پوشاک، طلا و جواهر، لوازم کامپیوتر، موبایل، ساعت، عطر، کیف و کفش و … فعالیت می کنند. فست فود و رستوران و سالن سینما هم از دیگر امکانات این مرکز خرید است.

آدرس: بندرعباس، میدان 17شهریور

مرکز خرید زیتون

مرکز خرید زیتون مثل سیتی سنتر و ستاره شهر بزرگ و نوساز نیست، اما هنوز هم بسیاری از بندرعباسی ها برای پیداکردن برندها و جنس های خوب به همین پاساژ می روند. قیمت اجناس این مرکز خرید نسبت به دیگر مراکز خرید مدرن مناسب تر است و می توانیم آن را یکی از بازارهای مقرون به صرفه بندرعباس به حساب بیاوریم. بعد از گشت زدن بین مغازه های پاساژ می توانید در کافی شاپی که در طبقه همکف واقع شده است بنشینید و نوشیدنی خوشمزه ای سفارش بدهید و استراحت کنید.

آدرس: بندرعباس، بلوار امام

مرکز خرید نخیل سنتر

نخیل سنتر یکی دیگر از مراکز خرید بندرعباس است که در این بسیار شهره است. در این مرکز خرید واحدهای تجاری زیادی در آن فعالیت می کنند. اجناس متنوعی را از جمله پوشاک بانوان، پوشاک آقایان، پوشاک بچه ها، انواع کیف و کفش، لوازم بهداشتی و آرایشی، لوازم تزئینی، بدلیجات، مواد غذایی و خوراکی، عطر و … می توانید تهیه کنید. بعلاوه از ویژگی های این مرکز خرید بزرگ می توان به قرارگیری برندهای معتبر خارجی و داخلی در کنار یکدیگر اشاره نمود که قطعا سلیقه های مختلف را تحت پوشش قرار می دهد.

آدرس: بندرعباس، چهارراه نخل ناخدا، روبه روی جهاد دانشگاهی، مجموعه نخیل سنتر

برای رزرو آنلاین هتل در بندرعباس اینجا را کلیک کنید

مجتمع تجاری رویال 1

مجتمع تجاری رویال که در شعبه 1 و 2 در شهر بندرعباس واقع است یکی از مدرن ترین مراکز خرید این شهر جنوبی است. در این بندر می توانید از مجتمع تجاری رویال 1 اجناس مختلفی نظیر کیف و کفش، پوشاک، لوازم تزئینی و … را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

آدرس: بندرعباس، بلوار امام، مجتمع تجاری رویال 1

مجتمع تجاری رویال 2

در مجتمع رویال 2 می توانید انواع لوازم الکترونیکی نظیر موبایل، لپ تاپ و … را تهیه کنید.در واقع این مجتمع تجاری را می توان قلب گوشی همراه بندرعباس نامید که در کنار خرید و فروش، تعمیرات گوشی نیز پذیرفته و انجام می شود.

آدرس: بندرعباس، میدان شهدا، به طرف بلوار امام، مجتمع تجاری رویال 2

بازار ماهی بندرعباس

یکی از شلوغ ترین بازارهای بندرعباس، بازار ماهی این شهر است که دقیقا در انتهای بازار سنتی آن قرار گرفته است. این بازار در انتهای بازار سنتی آن قرار گرفته و از ابتدای روز ماهی فروشان در محوطه ای بزرگ و در فضایی باز اقدام به فروش ماهی می کنند. مسافرانی که به این شهر سفر می کنند می توانند برترین ماهی ها، میگوها و محصولات دریایی را تهیه کنید. بعلاوه مسافران می توانند از میگو پاک کن های حاضر در این بازار بخواهند تا میگوهای خریداری شده آن ها را پاک نموده و به آن ها تحویل دهند.

آدرس: بندرعباس، بلوار طالقانی، انتهای بازار سنتی، بازار ماهی بندرعباس

بازار اِوزی ها و لاری ها

یک بازار سنتی دیگر در این شهر که می توانید به آن سفر کنید بازار اوزی ها و لاری ها است که قدمت آن به 3 قرن پیش بر می شود. نام این بازار به طایفه ای از مردم فارس بر می شود که در گذشته بیشتر غرفه های این بازار را در اختیار داشته اند و از همین رو نام بازار را به نام خودشان ثبت نموده اند. اگر می خواهید سوغاتی از بندرعبارس تهیه کنید برترین کار این است که به بازار اوزی ها و لاری ها بروید چرا که انواع صنایع دستی و خوراکی های بومی را می توانید در آن تهیه کنید.

آدرس: بندرعباس، بلوار امام، بازار سنتی اِوزی ها و لاری ها

دیگر مراکز خرید بندرعباس

  • مرکز خرید ملکه آسمان ها

آدرس: بندرعباس، بلوار امام

  • مرکز خرید نیلی

آدرس: بندرعباس، بلوار طالقانی

  • نخیل سنتر

آدرس: بندرعباس، چهار راه نخل ناخدا، روبه روی جهاد دانشگاهی

منبع: الی گشت

به "مراکز خرید مدرن و بازارهای سنتی بندرعباس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید مدرن و بازارهای سنتی بندرعباس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید