واکسیناسیون 83درصدی در شاهرود، واکسیناسیون 77درصدی دانش آموزان

به گزارش وبلاگ پیشرو، خبرنگاران/سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود از واکسیناسیون 83درصدی در دو شهرستان شاهرود و میامی اطلاع داد.

واکسیناسیون 83درصدی در شاهرود، واکسیناسیون 77درصدی دانش آموزان

دکتر رضا چمن، در ستاد استانی مقابله با کروناویروس اظهار کرد: سامانه ها بالغ بر 280 هزار نفر، جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود است.

وی ادامه داد: تا به امروز 83 درصد جمعیت تحت پوشش بالای 12 سال دانشگاه، دُز اول و 46 درصد هر دو دُز واکسن را دریافت کردند که از میانگین کشوری بالاتر هستیم.

دکتر چمن با اشاره به واکسیناسیون دانش آموزان توضیح داد: 77 درصد جمعیت دانش آموزی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود نیز تا به امروز یک دُز واکسن را دریافت نموده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود افزود: در بحث ابتلا و سیر سرایت بیماری در شاهرود و میامی، طی 4 هفته گذشته ما توقف در شیب نزولی را شاهدیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر76 نفر بیمار با تست قطعی مثبت کرونا در مراکز تحت پوشش دانشگاه بستری اند که 11 نفر در بخش آی سی یو هستند.

این متخصص همه گیری گفت: ما در شرایط شکننده و ناپایدار قرار داریم که احتیاج است مراقبت ویژه ای در مورد احتمال پیک های بعدی صورت گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود بر ضرورت توجه بیشتر به توصیه های پزشکی تاکید و اظهار کرد: اهتمام جدی به پوشش همگانی واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی باید در دستور کار باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "واکسیناسیون 83درصدی در شاهرود، واکسیناسیون 77درصدی دانش آموزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسیناسیون 83درصدی در شاهرود، واکسیناسیون 77درصدی دانش آموزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید