ورود سامانه بارشی جدید از فردا

به گزارش وبلاگ پیشرو، شنبه سامانه بارشی جدید از شمال غرب وارد شده و در نواحی از غرب کشور، باعث بارش باران می شود.

ورود سامانه بارشی جدید از فردا

به گزارش باشگاه وبلاگ پیشرو؛ بر اساس تحلیل نقشه های هواشناسی، امروز جمعه در بخش هایی از شمال غرب کشور، سواحل دریای خزر دامنه های البرز و نواحی از شمال شرق کشور بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود. همچنین در دامنه های زاگرس مرکزی ابرناکی و بارش پراکنده انتظار می رود.

شنبه سامانه بارشی جدید از شمال غرب وارد شده و در نواحی از شمال غرب و غرب کشور، دامنه های غربی البرز و دامنه های زاگرس مرکزی باعث بارش باران می شود. همچنین در بعد از ظهر شنبه در بخش هایی از شمال شرق کشور بارش پراکنده پیش بینی می شود.

یکشنبه علاوه بر تداوم فعالیت سامانه بارشی در نواحی غرب، جنوب غرب و دامنه های جنوبی البرز، گستره نفوذ آن مناطقی از مرکز، شرق و جنوب کشور و همچنین سواحل دریای خزر را فراخواهد گرفت و از شدت بارش آن در استان های واقع در شامل غرب کاسته می شود.

دوشنبه فعالیت سامانه بارشی در نواحی شمال شرق کشور محدود می شود و برای بخش هایی از مرکز، شرق، جنوب شرق و شمال غرب کشور و سواحل دریای خزر بارش پراکنده پیش بینی می شود.

اواخر دوشنبه سامانه از شمال شرق کشور خارج شده و سه شنبه در نوار شمالی کشور ابرناکی و بارش پراکنده انتظار می رود.

شایان ذکر است از بعد از ظهر شنبه و طی روز یکشنبه در غرب و جنوب غرب کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد گرد و خاک و کاهش دید افقی دور از انتظار نیست.

همچنین با عبور سامانه بارشی، یکشنبه بر ای نواحی شمال غرب، غرب و دامنه های جنوبی البرز و دوشنبه در بخش هایی از شمال شرق کشور کاهش دمای 6 تا 8 درجه پیش بینی می شود.

طی سه روز آینده سواحل دریای خرز و روز های شنبه و یک شنبه غرب خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود.

منبع: فرارو

به "ورود سامانه بارشی جدید از فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود سامانه بارشی جدید از فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید