شورای شهر سمنان ماهانه 50مصوبه دارد، مشارکت در تکمیل پروژه فرودگاه

به گزارش وبلاگ پیشرو، مسعود سیادتی ظهر دوشنبه در نشستی با خبرنگاران به میزبانی شورای شهر سمنان ضمنبیان اینکه 770 مصوبه در 16 ماه از عمر خدمتگذاری شورای دوره پنجم سمنان به تصویب رسیده است، اعلام کرد: این شورا به طور میانگین ماهانه 48 تا 50 مصوبه داشته که نشان از فعالیت خوب اعضا درزمینه های مختلف می دهد.

شورای شهر سمنان ماهانه 50مصوبه دارد، مشارکت در تکمیل پروژه فرودگاه

وی اضافه نمود: از شهریور سال 96 تا سرانجام آذر امسال همچنین 134 جلسه رسمی در صحن شورای شهر تشکیل شده و مصوبات آن پس از آنالیز و تطبیق برای اجرا به شهرداری ارجاع شده است.

رئیس شورای شهر سمنان درباره اقدامات این شورا در طول 16 ماه اخیر نیز شرح داد: اخذ چندین مورد مجوز تملک در راستای طرح تعریض، آنالیز تعرفه و بودجه شهرداری و سازمان های وابسته، مجوز شروع بکار رسمی سازمان های آرامستان و فناوری اطلاعات شهرداری و... در زمره فعالیت های شورا بوده است.

سیادتی گفت: شورای شهر پنجم همچنین در راستای تصویب تشکیل معاونت برنامه ریزی و هماهنگی، تقسیم سمنان به سه منطقه و 9 ناحیه، پیگیری جابجایی زندان قدیمی، مشارکت در اتمام و افتتاح فرودگاه سمنان، حضور در جلسات متعدد دستگاه ها و ارگان های مرتبط با موضوعات مدیریت و توسعه شهری مبادرت ورزیده است.

وی با بیان اینکه شورای شهر پس از انتخاب شهردار موظف به تصویب بودجه و نظارت بر عملکرد شهرداری و مدیریت شهری است، ابراز داشت: در راستای اهداف مدیریت شهری، باید در تصمیمات و سیاست گذاری و تطبیق صورتجلسات دقت کافی داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شورای شهر سمنان ماهانه 50مصوبه دارد، مشارکت در تکمیل پروژه فرودگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شورای شهر سمنان ماهانه 50مصوبه دارد، مشارکت در تکمیل پروژه فرودگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید