هزینه شش میلیاردی بازگشت طارمی

به گزارش وبلاگ پیشرو، برانکو می خواهد تیمش زودتر بسته گردد و اگر طارمی نتواند به این تیم بپیوندد سریع تر مهاجم دیگری را استخدام کند.

هزینه شش میلیاردی بازگشت طارمی

به گزارش وبلاگ پیشرو ، بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس، یکی از داغ ترین بحث هایی است که این روزها درباره پرسپولیس مطرح می گردد. موضوعی با پیچیدگی های فراوان که موافق ها و مخالف های خودش را دارد.

از طرفی برانکو بی میل نیست برای تقویت خط حمله خود، طارمی را به ترکیب تیم اضافه کند اما او هربار در این خصوص به این گفته بسنده نموده که برای بازگشت طارمی فقط ما تصمیم گیرنده نیستیم و الغرافه و خود طارمی هم باید نظرشان را اعلام نمایند.

از طرف دیگر طارمی یک نیم فصل دیگر با قطری ها قرارداد دارد و در قرارداد او مبلغ فسخ قرارداد دو میلیون یورو قید شده است. رقمی که قطعا پرسپولیس قادر به پرداخت آن نیست حتی اگر با تخفیف 50 درصدی همراه گردد. این در حالی است که مهدی طارمی هم قرارداد یک میلیون و دویست هزار دلاری با الغرافه دارد و برای جدا شدن نصف آن را از دست خواهد داد که مبلغی در حدود شش میلیارد تومان است.

به این مسائل فضای نامطلوب ایجاد شده بین پرسپولیس و کی روش را هم اضافه کنید. بی شک طارمی در آستانه جام ملت های آسیا برای اینکه وارد این دعوا نگردد ترجیح می دهد فعلا و تا سرانجام این رقابت ها به بازگشت فکر نکند. سرانجام جام ملت ها اوایل بهمن است و قطری ها اگر بنا باشد طارمی را از دست بدهند ترجیح می دهند زودتر تکلیف او معین گردد تا بتوانند بازیکن خارجی دیگری را برای پلی آف لیگ قهرمانان آسیا جانشین او نمایند. همین تفکر را برانکو هم دارد و می خواهد تیمش زودتر بسته گردد و اگر طارمی نتواند به این تیم بپیوندد سریع تر مهاجم دیگری را استخدام نماید.

همه اینها را باید کنار این موضوع مهم تر بگذاریم که آیا اصلا طارمی تمایلی به بازگشت به ایران دارد؟ او قبلا گفته بود می خواهد از قطر به اروپا برود اما اینکه تصمیم فعلی این مهاجم چیست را هم باید از خودش پرسید. این سلسه پیچیدگی ها کار را سخت می نماید و باید دید شماره 9 پرسپولیس را در نیم فصل دوم ترابی بر تن می نماید یا طارمی.

300 - 11

منبع: ایران ورزشی

به "هزینه شش میلیاردی بازگشت طارمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه شش میلیاردی بازگشت طارمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید