آرتتا: 2 تیم متفاوت از آرسنال را در نیمه های اول و دوم دیدیم

به گزارش وبلاگ پیشرو، سرمربی تیم فوتبال آرسنال از عملکرد شاگردانش مقابل لیدزیونایتد کاملاً راضی نیست.

آرتتا: 2 تیم متفاوت از آرسنال را در نیمه های اول و دوم دیدیم

به گزارش وبلاگ پیشرو، میکل آرتتا که تیم تحت هدایتش شب گذشته (دوشنبه) با پیروزی یک بر صفر خانگی مقابل لیدزیونایتد دسته اولی راهی دور چهارم جام حذفی انگلیس شد، پس از این بازی در جمع وبلاگ پیشرو گفت: بابت صعودمان به دور بعد رقابت ها شادم، اما دو تیم متفاوت از آرسنال را در نیمه های اول و دوم دیدیم. فکر می کنم در دقیقه 32 بود که اولین نبرد تن به تن را در این بازی بردیم. بین دو نیمه رویکردمان در سازماندهی و جاه طلبی مان را تغییر دادیم و در 45 دقیقه دوم تیمی کاملاً متفاوت بودیم. بازیکنان ما باید تجربه می کردند که چنین بازی هایی چقدر می تواند سخت گردد.

وی اضافه کرد: من بازی های زیادی را از لیدزیونایتد دیده بودم، تیمی که هر سه روز یک بار تیمی را به دردسر می اندازد. به نظرم برای بازیکنان ما خوب بود که چیزهایی از این بازی بیاموزند و در زمین به دردسر بیفتند. خدا را شکر که این بازی را بردیم، چون از عملکردمان در نیمه اول راضی نبودم. اگر در تقابل با لیدزیونایتد آماده نباشید، به خطر خواهید افتاد.

سرمربی توپچی های لندن صحبت هایش را این طور ادامه داد: بازی مقابل لیدزیونایتد مثل رفتن به دندانپزشکی است. آنها تیمی فوق العاده ای هستند و قدرتمند کار می نمایند. وقتی چیزی که دوست ندارم را می بینم، نمی توانم شاد باشم و می خواستم بازیکنانم این را بدانند.

آرسنال در دور چهارم جام حذفی انگلیس، در تاریخ 5 بهمن میهمان بورنموث خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آرتتا: 2 تیم متفاوت از آرسنال را در نیمه های اول و دوم دیدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرتتا: 2 تیم متفاوت از آرسنال را در نیمه های اول و دوم دیدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید