اجرای عملیات 3 پروژه 1039 واحدی طرح اقدام ملی مسکن در همدان

به گزارش وبلاگ پیشرو، خبرنگاران/همدان مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان از اجرای عملیات 3 پروژه یک هزار و 39 واحدی بنیاد ساخت طرح اقدام ملی مسکن استان همدان در دو شیفت خبر داد.

اجرای عملیات 3 پروژه 1039 واحدی طرح اقدام ملی مسکن در همدان

حسن ظفری با اشاره به اینکه تعداد 2 پروژه مربوط به شهر همدان و یک پروژه دیگرمتعلق به شهرستان نهاوند است که در حال حاضر عملیات ساخت این واحد ها در حال اجرا است،اظهار کرد: برای تسریع در فرایند اجرای طرح اقدام ملی مسکن استان عملیات ساخت این پروژه ها در دو شیفت روز و شب انجام می شود.

ظفری با بیان اینکه هم اکنون به طور همزمان در شهر همدان عملیات ساخت 2 پروژه طرح اقدام ملی مسکن در شهرک بهشتی و یک پروژه هم در نهاوند در اجراست، تأکید کرد: متقاضیان باید آورده خود را به موقع واریز کنند تا در ساخت پروژه ها با مشکل روبرو نشویم و در این خصوص هم بنیاد مسکن استان از امکانات اجرایی مطلوبی بهره مند است به طوری که می تواند هر سه پروژه را در تمام مراحل کار در دوشیف شب و روز انجام دهد تا فرایند ساخت به سرعت پیش رود و این موضوع هنگامی تحقق می یابد که متقاضیان آورده خود را به موقع واریز کنند.

او با اشاره به طرح های در حال اجرا، ادامه داد: یکی از پروژه های در حال ساخت همدان با تعداد 700 واحد ، مساحت 5.5 هکتاردر حال اجرا است.

او مساحت کل بنای احداثی این پروژه 83000 مترمربع بیان نمود و گفت: این طرح در قالب 18 بلوک و مساحت مفید هر واحد هم 80 متر مربع است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان همچنین از اجرای یک پروژه 120 واحدی طرح اقدام ملی دیگر در شهر همدان خبر داد و اظهار کرد: مساحت زمین این پروژه 3000متر مربع و مساحت کل بنای احداثی 13500 مترمربع است.

ظفری با بیان اینکه تعداد بلوکها در این طرح شش بلوک و با مساحت مفید هر واحد 75 متر مربع است که عملیات ساخت این واحدهای مسکونی هم اکنون در حال اجراست، شرح داد: پروژه 120 واحدی در مرحله اجرای اسکلت و پروژه 700 واحدی در مرحله آماده سازی است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان همچنین به اجرای عملیات ساخت پروژه 319 واحدی طرح اقدام ملی شهر نهاوند اشاره کرد و یادآور شد: این طرح هم دارای مساحتی با 20هزار مترمربع و مساحت کل بنای احداثی آن 41هزار متر مربع تعداد 13 بلوک و مساحت مفید برای هر واحد 80مترمربع است.

به گزارش وبلاگ پیشرو و به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان همدان، ظفری اضافه نمود: اندازه تسهیلات برای هر واحد مسکونی در پروژه شهرستان نهاوند 150 میلیون تومان است که در حال حاضر اجرای عملیات فونداسیون، دیوارهای حائل ، اسکلت و بتن ریزی هم در این طرح در حال اجرا است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اجرای عملیات 3 پروژه 1039 واحدی طرح اقدام ملی مسکن در همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای عملیات 3 پروژه 1039 واحدی طرح اقدام ملی مسکن در همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید