انتظاری: عنایتی یکی از فنی ترین مربیان ایران است، بازی با پدیده مانند جنگ بود

به گزارش وبلاگ پیشرو، هافبک تیم فوتبال طرفدار تأکید کرد، رضا عنایتی سرمربی این تیم یکی از فنی ترین مربیان فوتبال ایران است.

انتظاری: عنایتی یکی از فنی ترین مربیان ایران است، بازی با پدیده مانند جنگ بود

نیما انتظاری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ پیشرو، درباره پیروزی تیمش برابر پدیده مشهد گفت: پیش بینی می کردیم که بازی سختی داشته باشیم. بازی با پدیده با توجه به خصوصیاتی که تیم های میثاقیان دارند، شبیه یک جنگ بود. خدا را شکر که از این بازی مهم سه امتیاز گرفتیم و کسب اولین برد در لیگ برتر قطعاً روحیه ما را بالاتر خواهد برد.

هافبک تیم فوتبال طرفدار ادامه داد: ما در سه بازی گذشته در بدترین شرایط مستحق این بودیم که دو امتیاز بگیریم، چون برابر استقلال خوب فوتبال بازی کردیم. در بازی با سپاهان هم موقعیتی به حریف ندادیم و البته در بازی با پیکان هم 750 پاس دادیم، ولی متأسفانه شرایط برای ما طور دیگری رقم خورد.

انتظاری در پاسخ به این پرسش که آیا هدف طرفدار ماندن در لیگ برتر است، توضیح داد: وقتی می خواستم با این باشگاه قرارداد ببندم قصد داشتم بندی را در قرارداد بگذارم که اگر در لیگ برتر ماندیم پاداش بگیرم، ولی رضا عنایتی با این بند مخالفت کرد و گفت که باشگاه طرفدار اهداف بزرگی در سر دارد. او گفت ما کوشش می کنیم تا بتوانیم یک صندلی بسیار خوب را به دست بیاوریم.

وی که در این بازی یکی از گل های تیمش را به ثمر رساند در انتها خاطر نشان کرد: همه بچه ها زحمت کشیدند و خوشحالم که گل زدیم و این گل را به رضا عنایتی تقدیم می کنم. من با چند مربی کار نموده ام و خدا را شکر چیزهای زیادی از آنها یاد گرفتم. در خصوص عنایتی هم باید بگویم که او یکی از فنی ترین مربیان ایران است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "انتظاری: عنایتی یکی از فنی ترین مربیان ایران است، بازی با پدیده مانند جنگ بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتظاری: عنایتی یکی از فنی ترین مربیان ایران است، بازی با پدیده مانند جنگ بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید