با ترکیب متقاوت به تهران آمدیم، ایران قطعا بحرین را شکست خواهد داد

به گزارش وبلاگ پیشرو، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در مرحله مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا آماده می نماید، از ساعت 17:30 دقیقه امروز در استادیوم آزادی میزبان تیم ملی سوریه بود که این ملاقات با فزونی 3 بر صفر شاگردان اسکوچیچ به خاتمه رسید. محمدحسین کنعانی زادگان در دقیقه 2، سردار آزمون در دقیقه 38 و کریم انصاریفرد در دقیقه 81 برای ایران گل زدند.

با ترکیب متقاوت به تهران آمدیم، ایران قطعا بحرین را شکست خواهد داد

نادر داود پس از این ملاقات گفت: انتظار این بازی خوب را داشتیم. تمرکز ما روی هماهنگی بازیکنان جدید بود. هدفمان این بود که بازیکنان را بیشتر بشناسیم. از بازیکنان جدید استفاده کردیم.

وی ادامه داد: از تیم ملی ایران توقع این بازی را داشتیم. ایران یکی از بهترین های آسیاست. با این حال ما روی نقاط ضعف خودمان تمرکز نموده بودیم. این ملاقات هم برای تقویت تیم ملی سوریه برگزار گردید.

مربی تیم ملی فوتبال سوریه در پاسخ به این پرسش که آیا این تیم اصلی سوریه بود یا خیر گفت: اگر سوما و خربین را داشتیم می توانستیم بهتر باشیم. آنها در بازی با بحرین با ما بودند اما سوما مصدوم شد. چند بازیکن را از تیم المپیک دعوت کردیم که تا به حال بازی رسمی نداشتند. به آنها فرصت دادیم تا ذخیره های خوبی برای تیم ملی باشند.

وی ادامه داد: ما تیم دیگری را برای ملاقات با ایران آماده کردیم تا بتوانیم بازیکنان مان را بشناسیم.

مربی تیم ملی فوتبال سوریه در خصوص تفاوت های ملاقات با بحرین و ایران برای تیم ملی سوریه گفت: ایران و بحرین اصلاً قابل مقایسه نیستند. ایران تیمی با داشتن بازیکنان باتجربه است که در تیم های مختلف اروپایی بازی می نمایند. قطعاً ایران تیم قدرتمندی است و اطمینان دارم که به راحتی می تواند بحرین را شکست دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "با ترکیب متقاوت به تهران آمدیم، ایران قطعا بحرین را شکست خواهد داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با ترکیب متقاوت به تهران آمدیم، ایران قطعا بحرین را شکست خواهد داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید