برگزاری نمایشگاه MWC 2021 به تیر 1400 موکول شد

به گزارش وبلاگ پیشرو، تولیدکنندگان گوشی های هوشمند معمولا هر ساله برای معرفی جدیدترین محصولات خود اواخر ماه مارس به کنگره جهانی موبایل یا همان MWC می فرایند اما در سال 2021 این نمایشگاه با حدود 4 ماه تأخیر برگزار می شود. سازمان GSMA ساعاتی قبل اظهار داشت که نمایشگاه MWC 2021 در تاریخ 28 ژوئن 2021 (7 تیر 1400) کار خود را آغاز می کند.

برگزاری نمایشگاه MWC 2021 به تیر 1400 موکول شد

سازمان GSMA که ماه ها قبل نمایشگاه MWC 2020 را لغو کرد، در رابطه با این تأخیر در تاریخ برگزاری نمایشگاه MWC 2021 اعلام کرده که با توجه به شرایط فعلی بحران کرونا، به احتمال زیاد برگزاری این رویداد در همان تاریخ همیشگی امکان پذیر نیست. همچنین اعلام شده که در کنار بخش فیزیکی نمایشگاه، بخشی از آن به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

همان طور که احتمالا می دانید، نمایشگاه اصلی MWC در بارسلون برگزار می شود ولی در این میان باید به نمایشگاه MWC شانگهای هم اشاره کنیم که برگزاری آن به تاریخ 23 فوریه 2021 (5 اسفند 1399) موکول شده است.

این تأخیر در برگزاری نمایشگاه احتمالا معرفی برخی از گوشی ها را هم به تأخیر می اندازد. شرکت هایی مانند LG، سونی و HMD (نوکیا) معمولا گوشی های جدید خود را در نمایشگاه MWC معرفی می کنند و حالا باید تصمیم بگیرند که آیا می خواهند تا تیر 1400 برای معرفی گوشی های خود صبر کنند یا اینکه زودتر از این تاریخ از گوشی های جدیدشان رونمایی خواهند کرد.

روی هم رفته، به احتمال زیاد شرکت های زیادی تا آن زمان برای معرفی گوشی های جدید صبر نخواهند کرد. از جمله شرکت هایی که معمولا هفته ها قبل یا بعد از نمایشگاه MWC دست به معرفی گوشی ها می زنند، می توانیم به سامسونگ و هواوی اشاره کنیم. در نهایت اگر تا آن زمان بحران کرونا فروکش نکند، برگزاری این نمایشگاه احتمالا با تأخیر روبرو یا حتی شاید لغو شود.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "برگزاری نمایشگاه MWC 2021 به تیر 1400 موکول شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نمایشگاه MWC 2021 به تیر 1400 موکول شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید