بورا میلوتینوویچ در گفت وگو با خبرنگاران: تیم ملی فوتبال ایران با کی روش خیلی خوب بازی می نماید، قطر آماده سازی خوبی داشته است

به گزارش وبلاگ پیشرو، بورا میلوتینوویچ سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال نیجریه گفت که تیم ایران با مربیگری کی روش خیلی خوب بازی می نماید.

بورا میلوتینوویچ در گفت وگو با خبرنگاران: تیم ملی فوتبال ایران با کی روش خیلی خوب بازی می نماید، قطر آماده سازی خوبی داشته است

بورا میلوتینوویچ در گفت وگو با خبرنگار اعزامی وبلاگ پیشرو به قطر، درباره آماده سازی این کشور برای میزبانی از مسابقات جام جهانی 2022 عنوان نمود: این کار عالی پیش می رود و می توانید ببینید که مردم قطر به طرز باورنکردنی خودشان را برای میزبانی از این مسابقات آماده می نمایند. جام جهانی رویای مردم قطر است و آنها می توانند بدون احتیاج به سفر کردن، دو بازی را در یک روز ببینند.

وی ادامه داد: قطر کشوری فوق العاده و همه چیز عالی است. استادیوم لوسیل را دیدید که چه استادیومی زیبایی است. همه چیز آماده است، هتل، مردم و ... . امیدوارم طرفداران با سفر به قطر از بازی های جام جهانی 2022 لذت ببرند.

سرمربی نام آشنای فوتبال جهان در مورد تیم ملی قطر گفت: امیدوارم تیم ملی قطر آماده سازی خوبی داشته باشد. آنها چند بازی دوستانه خیلی خوب مقابل تیم هایی همچون اکوادور و سوئیس داشته اند. تیم ملی قطر آماده سازی خوبی داشته و برای آنها در مسابقات پیش رو آرزوی موفقیت دارم.

میلوتینوویچ گفت: برای تیم ملی ایران و کارلوس کی روش نیز آرزوی موفقیت دارم. شما تیم خوبی دارید. بابت عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 تبریک می گویم. تیم ملی ایران با کارلوس کی روش خیلی خوب بازی می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بورا میلوتینوویچ در گفت وگو با خبرنگاران: تیم ملی فوتبال ایران با کی روش خیلی خوب بازی می نماید، قطر آماده سازی خوبی داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بورا میلوتینوویچ در گفت وگو با خبرنگاران: تیم ملی فوتبال ایران با کی روش خیلی خوب بازی می نماید، قطر آماده سازی خوبی داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید