حریف ایران یک هفته زودتر راهی بحرین می گردد

به گزارش وبلاگ پیشرو، تیم ملی فوتبال کامبوج برای انجام بازی های به جامانده مرحله انتخابی جام جهانی یک هفته زودتر راهی بحرین خواهد شد.

حریف ایران یک هفته زودتر راهی بحرین می گردد

به گزارش وبلاگ پیشرو، بر اساس گزارش روزنامه انگلیسی زبان خمر تایمز کامبوج، تیم ملی فوتبال این کشور قرار است یک هفته پیش از اولین بازی اش در دور دوم از مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر و انتخابی جام ملت های 2023 چین، راهی کشور بحرین گردد، جایی که قرار است ادامه بازی های گروه C این رقابت ها به طور متمرکز برگزار گردد.

کامبوج که برای زنده نگه داشتن امیدهایش برای صعود از این گروه و راهیابی به دور پایانی مرحله انتخابی جام جهانی 2022 باید در هر سه بازی پیش روی خود مقابل تیم های بحرین، ایران و عراق به پیروزی برسد، در اواخر ماه جاری میلادی (مِی) راهی بحرین خواهد شد.

فدراسیون فوتبال کامبوج هنوز خبر سفر زودهنگام تیم ملی این کشور به بحرین را اعلام نکرده است، اما براساس اعلام رسانه های کامبوجی، این باعث می گردد تا بازیکنان کامبوج فرصت کافی برای تمرین و وفق دادن خود با شرایط آب و هوایی کشور بحرین را داشته باشند.

کامبوج در اولین بازی خود با از سرگیری بازی های گروه C در تاریخ سوم ژوئن (13 خرداد) به مصاف بحرین خواهد رفت. آنها سپس در تاریخ 7 ژوئن (17 خرداد) با عراق بازی خواهند کرد و چهار روز بعد (21 خرداد) نیز به مصاف ایران می فرایند.

تیم ملی فوتبال ایران هم قرار است پس از برگزاری اردویی چهار روز در جزیره کیش، در تاریخ 31 مِی (10 خرداد) راهی کشور بحرین گردد. شاگردان اسکوچیچ در چهار بازی به جامانده خود باید به ترتیب به مصاف تیم های هنگ کنگ (13 خرداد)، بحرین (17 خرداد)، کامبوج (21 خرداد) و عراق (25 خرداد) بفرایند.

در حال حاضر عراق با 11 امتیازی صدرنشین این گروه است، بحرین با 9 امتیاز در رده دوم جای دارد، ایران با شش امتیاز و یک بازی کمتر در مکان سوم ایستاده و هنگ کنگ پنج امتیازی و کامبوج یک امتیازی هم در رده های چهارم و پنجم این گروه هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حریف ایران یک هفته زودتر راهی بحرین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریف ایران یک هفته زودتر راهی بحرین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید