تفریحات و مراکز تفریحی در نیویورک

به گزارش وبلاگ پیشرو، خبرگزاری خبرنگاران- نیویورک یکی از بزرگترین شهرهای جهان است که حدود 8 میلیون نفر جمعیت دارد. این شهر در تمامی فصل های سال پذیرای گردشگران و مسافرانی است که از ایران بلیط تهران نیویورک خریداری نموده و به این شهر مدرن سفر می نمایند.

تفریحات و مراکز تفریحی در نیویورک

نیویورک مملو از جاذبه های تماشای و سرگرمیی است که توجه تمامی جهانگردان را به خود جذب می نماید. اگر برای اولین بار به این شهر زیبا سفر می کنید، بهتر است از قبل فهرستی از سرگرمیات و مراکز سرگرمیی در نیویورک تهیه کنید تا بتوانید تمامی آن ها را تجربه کنید.

اگر قصد استفاده از تور نیویورک را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله به معرفی بعضی از سرگرمیات و مراکز سرگرمیی در نیویورک خواهیم پرداخت.

برادوی (Broadway)

یکی از برترین مراکز سرگرمیی در نیویورک خیابان و تئاتر برادوی است. اگر به نیویورک سفر کردید، گشت و گذار در خیابان برادوی را از دست ندهید. برادوی در نزدیکی میدان تایمر واقع شده است. این منطقه قطب موسیقی، تئاتر، نمایش و دیگر فعالیت های هنری است. در این خیابان بیش از 40 سالن اجرا کنسرت و تئاتر وجود دارد. بعضی از مشهورترین و پرطرفدارترین فیلم ها، کنسرت ها و تئاترها برای اولین بار در تئاتر برادوی بر روی صحنه آمدند. تماشای فیلم و نمایش در سالن های خیابان برادوی یک سرگرمی بسیار خوب است. قیمت بلیط این سالن ها زیاد است و باید از مدت ها پیش رزرو شود. قدم زدن در خیابان برادوی نیز خود یک سرگرمی خوب است زیرا این خیابان در نیویورک بسیار سرزنده است. گفتنی است که نیویورک در شب نیز بسیار زیبا و تماشای است. اگر می خواهید از سرزندگی و شور و حال نیویورک در شب لذت ببرید، می توانید به خیابان برادوی مراجعه کنید.

امپایر استیت (Empire State Building)

یکی از تماشای ترین جاذبه های جهانگردی نیویورک، برج امپایر استیت است. این برج یکی از مشهورترین آسمان خراش های آمریکا است که در سال 1931 ساخته شده است. این برج ارتفاعی معادل 441 متر و بیش از 100 طبقه دارد. نوک این برج در روزهای خاص سال همانند کریسمس نورپردازی ویژه ای می شود که تماشای آن بسیار لذت بخش است. این ساختمان از سال های گذشته تا کنون به عنوان یک مرکز تجاری و اداری در نیویورک مورد استفاده قرار می گرفت.

سالانه بیش از 5 میلیون جهانگرد از این برج بازدید می نمایند. در طبقه 86 این برج می توانید چشم انداز ها پانوراما از جاهای مختلف نیویورک را تماشا کنید.

پارک مرکزی نیویورک (New York central park)

یکی از زیباترین پارک های نیویورک پارک مرکزی است. در این پارک می توانید سرگرمیات بسیار خوبی همانند کالسکه سواری را تجربه کنید. این پارک در بخش مرکزی شهر واقع شده است و یک مکان عالی جهت کمپینگ و پیک نیک است. اگر به طبیعت علاقه مند هستید، سری به پارک مرکزی نیویورک بزنید. این پارک بسیاری از جاذبه های تماشای را در خود جای داده است که می توانید به صورت رایگان از آن ها بازدید کنید. قلعه Belvedere ، باغ وحش، مزرعه توت فرنگی، دریاچه پارک و ... همگی بخش هایی از این پارک بزرگ هستند. برای بازدید از این پارک می توانید از تورهای پارک بهره ببرید و یا به تنهایی از آن بازدید کنید. اگر قصد مراجعه به این پارک را دارید حتماً نقشه پارک را با خود به همراه داشته باشید.

مجتمع راکفِلر (rockefeller center)

یکی جاهای سرگرمیی و تماشای نیویورک مجتمع راکفِلر است. این مجموعه دارای 19 ساختمان است که به وسیله خانواده راکفِلر ساخته شده است. تماشای این مجموعه می تواند اطلاعات کلی از فرهنگ نیویورک را در اختیار شما قرار دهد. بسیاری از شرکت های معروف همانند جنرال الکتریک، شبکه تلویزیونی ان بی سی و ... در این ساختمان فعالیت می نمایند. جهانگردان می توانند در طبقه نهایی این برج ها چشم انداز ای از نیویورک را در حالت 360 درجه تماشا نمایند.

تور شبکه ان بی سی این امکان را در اختیار جهانگردان می گذارد که بتوانند از پشت صحنه برنامه ها تماشا نمایند و یا حتی پشت میز خبر بنشینند. اگر قصد سفر به نیویورک را دارید، بلیط هواپیما خارجی خود را همزمان با تعطیلات کریسمس رزرو کنید. در این زمان مجتمع راکفِلر حال و هوای دیگری دارد. در کریسمس درختان این مجموعه تزیین و نورپردازی می شوند. زمین اصلی این ساختمان ها نیز جهت اسکیت بازی روی یخ آماده می شود.

پل بروکلین (Brooklyn bridge)

یکی از مجذوب کننده ترین سرگرمیات نیویورک قدم زدن روی پل بروکلین است. این پل با سبک معماری گوتیک طراحی شده است و در تمام طول عمرش الهام بخش شاعران، فیلم سازان، نویسندگان و ترانه سرایان بوده است. این پل از رودخانه شرقی نیویورک عبور می نماید و دو منطقه منهتن و بروکلین را به هم متصل می نماید. ساخت این پل در سال 1883 به سرانجام رسید و در آن موقع در جایگاه اولین پل های معلق فولادی در جهان نهاده شد. اگر به پیاده روی در آب و هوای مطلوب و دلپذیر علاقه مند هستید، حتماً سری به پل بروکلین بزنید. پیاده روی از یک سر پل تا انتهای آن حدوداً یک ساعت زمان احتیاج دارد.

پیاده رویی در کناره های این پل تعبیه شده است که می توانید از آن ها بهره ببرید یا یک دوچرخه کرایه کنید و از معابر مخصوص عبور کنید. می توانید تا سکوی اول پل پیاده روی کنید تا یکی از برج های گرانیتی را از نزدیک تماشا کنید. پل بروکلین چشم انداز بسیار خوبی را برای شما فراهم می نماید. از روی پل می توانید منهتن، مجسمه آزادی، رودخانه شرقی و ... را تماشا کنید.

بندر رویایی نیویورک

اگر از تماشا جاذبه های تاریخی نیویورک خسته شده اید، سری به بندر زیبای نیویورک بزنید. این بندر لقب بزرگترین بندر طبیعی جهان را به خود اختصاص داده است. قدم زدن در حاشیه این بندر بسیار لذت بخش است. می توانید در کنار رود افسانه ای به نام هادسون پیاده روی کنید و یا از تورهایی که شما را به داخل کشتی سرگرمیی دعوت می نمایند بهره ببرید. تماشای بازتاب خورشید بر روی دریا، غذا دادن به پرندگان دریایی، لذت تجربه کردن غذاهای محلی و ... از سرگرمیاتی است که می توانید در این بندر زیبا و رویایی تجربه کنید.

مجسمه آزادی نیویورک

کمتر کسی است که عکس مجسمه آزادی نیویورک را ندیده باشد. یکی از برترین جاذبه های تماشای نیویورک گشت و گذار در کنار مجسمه آزادی است. برای تماشای این مجسمه باید به جزیره لیبرتی بروید. این مجسمه یادگار کشور فرانسه است که به آمریکا هدیه داده شده است. قدمت این مجسمه به سال 1886 بازمی شود. مجسمه آزادی لقب بلندترین مجسمه جهان را به خود اختصاص داده است.

در نزدیکی این مجسمه می توانید سرگرمیاتی همانند ماهی گیری، قایق سواری و دیگر سرگرمیات آبی را تجربه کنید. در ساحل این مجسمه نیز کشتی های غول پیکری رفت و آمد می نمایند که تماشای آن ها نیز خالی از لطف نیست.

سخن سرانجامی

نیویویک شهری مدرن و به روز است که جاذبه های تماشای بسیار زیادی را در خود جای داده است. این شهر از آن دسته شهرهایی است که برای تمامی سلایق مناسب است زیرا جاذبه های جهانگردی آن بسیار متنوع است. هیجان و آرامش را می توانید در کنارهم و در شهر نیویورک تجربه کنید. اگر قصد سفر به این شهر زیبا را دارید، بهتر است بلیط هواپیما خود را در فصل های بهار و پاییز از safarmarket بخرید. این فصل ها برترین زمان سفر به نیویورک هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "تفریحات و مراکز تفریحی در نیویورک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریحات و مراکز تفریحی در نیویورک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید