خبرنگاران ترامپ: دنیا در جنگ با یک دشمن پنهان است

به گزارش وبلاگ پیشرو، تهران- خبرنگاران- رییس جمهوری آمریکا با اشاره به شیوع ویروس کرونا در سراسر دنیا، گفت: دنیا در جنگ با یک دشمن پنهان است.

خبرنگاران ترامپ: دنیا در جنگ با یک دشمن پنهان است

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا سه شنبه شب در پیامی توئیتری نوشت: دنیا در جنگ با یک دشمن پنهان است. ما پیروز خواهیم شد!

ترامپ تا هفته گذشته همیشه شیوع کرونا در ایالات متحده را انکار می کرد و در سخنرانی ها و مصاحبه های متعددش مدعی می شد که تنها مواردی از آنفلوانزا در آمریکا هست، در نهایت مجبور شد وجود کووید19 را بپذیرد.

با این وجود، او از همان نخستین کنفرانس خبری خود درباره اقدامات دولت فدرال درخصوص شیوع کرونا، ادعا نموده است که شرایط تحت کنترل دولت است؛ اما کارشناسان پزشکی آمریکا نسبت به شیوع گسترده تر کرونا در این کشور هشدار می دهند.

شبکه خبری سی ان ان روز دوشنبه در گزارشی نوشت که اظهارات اخیر کارشناسان حوزه پزشکی در آمریکا و موضع گیری های ترامپ در خصوص شرایط ویروس کرونا در آمریکا متفاوت بوده است.

کارشناسان هشدار داده اند که اگر اقدامات جدی بیشتری انجام نشود و همه شهروندان به کمپین مبارزه جدی با کرونا نپیوندند، صدها هزار آمریکایی ممکن است به دلیل ابتلا به این ویروس جان خود را از دست بدهند.

کارشناسان حوزه پزشکی در آمریکا معتقدند شتاب شیوع کرونا در این کشور جدی است و در صورت جدی نگرفتن آن بنیان های این کشور (نظام بهداشتی، اقتصاد و سیاست) به شدت تحت تاثیر آن قرار خواهند گرفت.

شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا روز سه شنبه از 5 هزار نفر عبور کرد و نزدیک به 100 مورد فوتی هم گزارش شد. این در حالی است که آمار مبتلایان هفته گشته 457 نفر بود و این نشان از شدت بحرانی بوده که ممکن است تا هفته ها به اوج خود نرسد.

در این شرایط ترامپ روز یکشنبه در توئیتی عنوان نمود که همه تمرکز کاری اش بر شرایط اضطراری اعلام شده در آمریکا به دلیل کرونا نیست.

.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ترامپ: دنیا در جنگ با یک دشمن پنهان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ترامپ: دنیا در جنگ با یک دشمن پنهان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید