خبرنگاران مردم خطرات جبران ناپذیر بیماری کرونا را جدی بگیرند

به گزارش وبلاگ پیشرو، یاسوج- خبرنگاران- استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ستاد مقابله با بیماری کرونا گفت: مردم باید نسبت به طرح فاصله گذاری هوشمند حساسیت بیشتری داشته باشند و خطرات جبران ناپذیر بیماری کرونا را جدی بگیرند.

خبرنگاران مردم خطرات جبران ناپذیر بیماری کرونا را جدی بگیرند

حسین کلانتری روز شنبه در جلسه ویدئو کنفرانسی با فرمانداران شهرستانهای کهگیلویه و بویراحمد افزود: مشارکت گسترده مردم در طرح فاصله گذاری اجتماعی موفقیت های چشمگیری در کنترل شیوع ویروس کرونا در استان حاصل کرد اما در فاصله گذاری هوشمند اراده لازم کمتر بوده که این موضوع باعث افزایش تعداد مبتلایان در روز های اخیر شده است.

وی بیان نمود: برداشته شدن بعضی محدودیت ها به معنی کنترل کامل بیماری کرونا نیست و اگر مردم دستور العمل های بهداشتی را رعایت ننمایند شاهد افزایش ابتلای تعداد زیادی از مردم به این بیماری خواهیم بود.

کلانتری با تجلیلاز خادمان سلامت ،مجاهدت آنان را فراموش ناشدنی توصیف کرد و گفت: اگر مردم همکاری و همراهی داشته باشند میتوان از شیوع این بیماری جلوگیری کرد.

وی از فرمانداران خواست با جدیت تصمیمات ستاد مقابله با بیماری کرونا را پیگری و اجرایی نمایند.

ریس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم در این نشست با تکذیب شایعه ابتلای تعداد زیادی از مردم استان به ویروس کرونا در فضای مجازی گفت: کمتر از 500نفر در استان به این ویروس مبتلا شده اند .

پرویز یزدانپناه افزود: در تازه ترین گزارشها یک نفر ناقل بیماری کرونای موجب ابتلای 21 نفر دیگر شده است که این امر ضرورت توجه به دستورالعمل های بهداشتی را دوچندان نموده است .

وی افزود: از ابتدای زمان انتشار ویروس کرونا تا به امروز 18 هزار نفردر استان به مراکز درمانی مراجعه و غربالگری شدند که از این تعداد یکهزار و 151 نفر در بیمارستانهای استان بستری شده اند.

یزدانپناه ادامه داد: از مجموع یکهزار و 151 نفری که در بیمارستان های کهگیلوه و بویراحمد بستری شده بودند، یکهزار و 62 مورد ترخیص شدند .

وی گفت: 20 نفربیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که شرایط آنان رو به بهبود است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مردم خطرات جبران ناپذیر بیماری کرونا را جدی بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مردم خطرات جبران ناپذیر بیماری کرونا را جدی بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید