درود به شرف ملوانی ها که همواره برای ما خوش یمن هستند ، استقلال با بدترین بازی اش حالا کمترین شانس را دارد

به گزارش وبلاگ پیشرو، مهاجم سابق پرسپولیس گفت: کادر فنی پرسپولیس در دربی عملکرد خوبی داشت و هوادارن انتظار دارند قهرمانی را به دست آورند.

درود به شرف ملوانی ها که همواره برای ما خوش یمن هستند ، استقلال با بدترین بازی اش حالا کمترین شانس را دارد

به گزارش وبلاگ پیشرو امیرحسین اصلانیان درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال در صدمین دربی مرکز گفت: به غیر از اینکه همواره ملاقات دربی بسیار حساس و مهم است، بازی استقلال و پرسپولیس در هفته بیست وهفتم لیگ برتر ملاقاتی معین کننده برای رسیدن به قهرمانی بود. هر تیمی که در دربی شکست می خورد از کورس قهرمانی عقب می افتاد به همین منظور دربی صدم، یک ملاقات 6 امتیازی بود. بر همین اساس پیش بینی می شد که دو تیم با احتیاط زیاد وارد دربی شوند و قطعاً نمی خواستند بازنده این ملاقات سرنوشت ساز باشند. نهایتاً هر دو تیم شاید در حدود یک، یک و نیم فرصت نصف و نیمه گلزنی داشتند که موقعیت پرسپولیس به گل تبدیل شد و 40 دقیقه از آن گل محافظت کردند و اجازه هیچ کاری را به استقلالی ها ندادند.

وی اضافه کرد: کادر فنی پرسپولیس در دربی عملکرد خوبی داشت و طرفدارن انتظار دارند قهرمانی را به دست آورند. پرسپولیس در نهایت ملاقات دربی را به پیروزی رسید و بعلاوه منتظر لغزش سپاهان بود که با تساوی این تیم مقابل ملوان، هم اکنون پرسپولیس شانس اول قهرمانی در لیگ برتر است.

*استقلال در دربی، ضعیف ترین نمایش 10 بازی اخیرش را داشت

کارشناس فوتبال در مورد عملکرد تیم فوتبال استقلال در دربی مطرح نمود: استقلال در دربی، ضعیف ترین نمایش خودش را در طول 10 بازی اخیرش را به نمایش گذاشت. بازی که استقلال مقابل طرفدار انجام داد، بسیار عالی بود و همه پیش بینی می کردند که با قدرت به پرسپولیس فشار خواهند آورد. ولی بازیکنان استقلال مقابل پرسپولیس یک ترسی داشتند که عقب نشسته بودند و بازی کم موقعیت و بدون خلاقیت را از بازیکنان دو تیم دیدیم. استقلال با باخت مقابل پرسپولیس کمترین شانس را برای قهرمانی دارد. تا آنجایی که معین است کارش برای رسیدن به قهرمانی سخت تر از سپاهان و پرسپولیس شد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تساوی سپاهان و ملوان تاکید نمود: کمتر کسی فکر می کرد، سپاهان در 4 بازی خودش امتیازی از دست بدهد. درود بر شرف ملوانی ها، آن ها به گونه ای بازی کردند که انگار تیم شان در منطقه سقوط به لیگ یک واقع شده است و تمام داشته ها و وجودشان را مقابل سپاهان گذاشتند و فوتبال عالی را از خودشان نشان دادند. تیم فوتبال ملوان برای پرسپولیس خوش یمن بوده و حتی اولین دوره لیگ برتر و روز آخر مسابقات، آن ها استقلال را در انزلی متوقف کردند تا پرسپولیس در تهران با شکست فجرسپاسی شیراز قهرمان لیگ برتر گردد. سال جاری هم در بیست و دومین دوره لیگ برتر، مجدداً کار قهرمانی را به دستان پرسپولیس سپردند و اگر 3 بازی پیش روی خودش را ببرد قهرمان خواهد شد.

*هنوز معین نیست چه تیمی قهرمان می گردد

وی در ادامه گفت: با این حال هنوز فصل تمام نشده و سه بازی به جای مانده است. بر همین اساس امکان دارد مسائل به وجود بیایید و هنوز قهرمانی پرسپولیس قطعی نیست. هر سه بازی پرسپولیس تا سرانجام فصل، حکم فینال دارد که باید در هر سه بازی برنده باشد و امتیازی از دست ندهد.

اصلانیان با اشاره به اینکه بازی های سپاهان آسان و راحت تر است، گفت: گفتن اینکه تیمی از قبل بداند، همه بازی هایش را خواهد بُرد، سخت است. بازی های پرسپولیس سخت تر از سپاهان است، مثل بازی با گل گهر سیرجان که امیدوار هستیم پرسپولیس همین روند را ادامه دهد و خیلی حواسش جمع باشد. همین طور که سپاهان مقابل ملوان امتیاز از دست داد، امکان دارد پرسپولیس هم امتیاز از دست بدهد و کارش برای قهرمانی سخت تر گردد. ولی رقابت ها تا روز آخر می تواند داغ باشد و احتمالاً معین نیست چه تیمی قهرمان گردد. فوتبال اصلاً قابل پیش بینی نیست و هنوز سه بازی و 9 امتیاز به جای مانده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "درود به شرف ملوانی ها که همواره برای ما خوش یمن هستند ، استقلال با بدترین بازی اش حالا کمترین شانس را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درود به شرف ملوانی ها که همواره برای ما خوش یمن هستند ، استقلال با بدترین بازی اش حالا کمترین شانس را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید