زایمان پیروز 15 مادر کرونایی در میناب

به گزارش وبلاگ پیشرو، رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب از زایمان پیروز 15 مادر باردار کرونایی در 4 ماهه نخست سال خبرداد.

زایمان پیروز 15 مادر کرونایی در میناب

به گزارش وبلاگ پیشرو هرمزگان، رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب از زایمان پیروز 15 مادر باردار کرونایی در 4 ماهه نخست سال خبرداد.

دکتر یدالله رئیسی ماکیانی با بیان این که در 4 ماهه نخست سال تعداد 58 مادر باردار کرونایی در بیمارستان وجود داشته که از این تعداد 15 مادر باردار زایمان پیروز داشته اند اضافه کرد: 43 مادر باردار هم که ماههای پایانی بارداری بودند با مراقبت ماما یی در بخشهای کرونایی سلامتی کامل خود را بدست آورده و درمنزل و تحت مراقبت و قرنطینه هستند و خوشبختانه حال تمامی مادران مثبت کووید خوب ارزیابی شد و در سلامت کامل بسر می برند.

ندابهاری کارشناس و مسئول زایشگاه این بیمارستان هم گفت: در ماه گذشته تنها 6 مادر باردار که موعد مقرر زایمان داشتند و در بخشهای کووید بستری بودند خوشبختانه با بستری به موقع این مادران حال همگی مادران خوب و نوزادان سالم زایمان کردند .

وی اضافه کرد : برخی از ماداران به علت وجود کرونا پس از زایمان هنوز تحت مراقبت در بیمارستان و قرنطینه هستند که به زودی ترخیص می شوند.

بهادری از مادران باردار خواست که مراقبت های دوران بارداری را رعایت نموده و با توجه به شیوع کرونای دلتا به شدت مراقبت نمایند که گرفتار این بیماری نشوند و جان خود و فرزندشان را به مخاطره نیاندازند .

وی اطهار کرد:مادران از رفتن به دور همی ها خود داری نمایند، با خانه بهداشت ها همکاری داشته باشند، بدون ضرورت از منزل خارج نشوند و همچنان هشدارها ی بهداشتی را جدی بگیرند

منبع: جام جم آنلاین

به "زایمان پیروز 15 مادر کرونایی در میناب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زایمان پیروز 15 مادر کرونایی در میناب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید