زخم کاری، قسمت نهم؛ زخم کاری مائده

به گزارش وبلاگ پیشرو، خبرنگارانـ قسمت نهم سریال زخم کاری به نویسندگی و کارگردانی محمد حسین مهدویان و تهیه کنندگی محمد رضا تخت کشیان آدینه 8 مرداد ماه 1400 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

زخم کاری، قسمت نهم؛ زخم کاری مائده

در خلاصه داستان این قسمت آمده است:

با اتفاقاتی که می افتد مالک احساس خطر می نماید. در کنار سهم خواهی اطرافیان، خطر بازگشت ناصر و منصوره بیشتر ذهنشان را درگیر نموده است. حالا باید راهی برای فرار از این شرایط پیدا کند.

نقشه مائده برای کشتن خودش و میثم نا پیروز می ماند. مالک و سمیرا خودشان را به بیمارستان می رسانند. مالک که کنترل خودش را از دست داده است به مهناز می پرد و بد و بی راه می گوید و تهدید می نماید، اما سمیرا حواسش جمع تر است و سعی می نماید او را آرام کند. با به خیر گذشتن ماجرای میثم و مائده، مالک سعی می نماید در نقش ناجی برای مهناز و مائده ظاهر گردد، اما میثم هنوز هم به پدرش شک دارد. مالک انبار مواد مخدر ناصر را پیدا می نماید و به پلیس لو می دهد. پلیس هم به خانه ناصر می آید و خانه را زیر و رو می نماید و این جا باز هم مالک است که خودش را نشان می دهد و با یک تلفن پلیس ها را از خانه بیرون می نماید.

مالک هر کاری که می نماید باز هم یک جای کوچک کار می لنگد. همواره کسی هست که به او مشکوک باشد، از او باج بخواهد و یا شاهد ماجرا باشد. خون ریزی های کریم دامن خودش را هم می گیرد. کریم با کشتن شوهر همسر سابقش اوضاع را برای خودش و مالک خطرناک می نماید. این اوضاع وقتی با دندان گردی اش هم همراه می گردد دیگر چاره ای برای مالک نمی ماند جز ارتکاب قتلی دیگر. قتلی که کسی نه دلش برای مقتول می سوزد و نه کسی پی گیر قاتلش می گردد.

خون و خون ریزی در زخم کاری ادامه دارد و این هیجان سریال را بیشتر می نماید و از سویی نشان می دهد که با یک درام جدی روبرو هستیم. نگاه های شخصیت سمیرا با الهامی که از لیدی مکبث گرفته است و تصمیم های بدون رحم مالک و همراهی اطرافیانش همگی نشان از همین جدیت دارند. اما پاشنه آشیل مالک نقطه ضعف سریال هم هست. میثم و مائده.

بازی بد هر دو بازیگر (بازیگر پسر بیشتر) و تماشا این سطح از کم استعدادی، مخاطبان را یا به فرایند انتخاب بازیگر بدبین می نماید و کاری می نماید که شایعات را باور نمایند و یا آن ها را از آینده هنر بازیگری در ایران ناامید می نماید. این همه دانشجویان بازیگری که هر ساله در جشنواره های دانشجویی سینما و تئاتر کوشش می نمایند چرا نباید دیده شوند؟ به جز اجرای بد این دو کاراکتر به لحاظ ایده پردازی هم این دو شخصیت و پر رنگ تر شدنشان تمام جدیت سریال را زایل می نماید و آن را تا حد سریال های تینیجر پسند پایین می آورد.

به هر روی زخم کاری این روز ها در شبکه نمایش خانگی یکه تازی می نماید و رقیب جدی ای را در کنارش نمی بیند و پیش می رود...

منبع: فرارو

به "زخم کاری، قسمت نهم؛ زخم کاری مائده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زخم کاری، قسمت نهم؛ زخم کاری مائده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید