فیلم متلک زشت فرزاد حسنی به شراره رخام درباره لب های تزریقی اش !

به گزارش وبلاگ پیشرو، خبرنگاران: شراره رخام بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه ای مهمان فرزاد حسنی بود.

فیلم متلک زشت فرزاد حسنی به شراره رخام درباره لب های تزریقی اش !

شراره رخام بازیگر ایرانی است. شراره رخام متولد 17 مرداد 1350 در تهران است. شراره رخام فارغ التحصیل لیسانس رشته زبان روسی است. شراره رخام سال ها پیش با فرهاد قریب که بیشتر با نام هنری استیون راش معروف است ازدواج کرد اما پس از دو سال طلاق گرفت. فرزاد حسنی خطاب به شراره رخام گفت: لب هایت دفرمه بود!

به گزارش وبلاگ پیشرو، در بخشی از این برنامه، شراره رخام درباره تزریق ژل به لب هایش و از دست رفتن چند پیشنهاد کار صحبت می کرد که فرزاد حسنی با تصودیق صحبت های او افزود: لب هایت دفرمه بود!

پاسخ شراره رخام به لزوم رعایت چندصدایی در صداوسیما

شراره رخام درخصوص لزوم رعایت رویکرد چندصدایی در صداوسیما که از تاکیدات ضرغامی در بدو ورود به این رسانه بود، معتقد است: اصولا جدی گرفتن هر موضوعی که باعث پیشرفت در زمینه فرهنگی گردد، مورد تأیید است.

شراره رخام درخصوص لزوم رعایت رویکرد چندصدایی در صداوسیما که از تاکیدات ضرغامی در بدو ورود به این رسانه بود، معتقد است: اصولا جدی گرفتن هر موضوعی که باعث پیشرفت در زمینه فرهنگی گردد، مورد تأیید است.

این بازیگر در گفت وگویی در شرح بیشتر این مطلب بیان کرد: به نظر من جدی گرفتن و اهمیت دادن به هر موضوعی که باعث پیشرفت در زمینه فرهنگی گردد، قابل تأیید است.

حالا اینکه اقدام به این مسئله از چه راهی و از چه طریق باشد بستگی به سیاست های موجود دارد که چطور با یکدیگر تعامل نمایند تا این اتفاق محقق گردد.

جشنواره تلویزیونی جام جم

وی سپس درباره برگزاری جشنواره تلویزیونی جام جم گفت: برگزاری جشنواره ای با عنوان جام جم در قالب یک مراسم بزرگ که این تعداد از بازیگران را با وجود مشغله های فراوان دور یکدیگر جمع کند به نظر من در درجه اول قابل تقدیر است.

ضمن اینکه وقت گذاشتن برای برگزاری چنین جشنواره ای جهت جمع آوری و دعوت میهمانان خودش کار قابل احترامی است.

رخام بعلاوه توضیح داد: اصولا تشکل های فرهنگی اینچنینی را به شدت دوست دارم و احساس می کنم مراسم های اینچنینی جایی برای تنو میثاق و تنو ملاقات است.

به جهت اینکه ما یک بار دیگر نشان می دهیم که در زمینه فرهنگی قوی عمل می کنیم. بر این اساس برگزاری جشنواره تلویزیونی جام جم به عنوان یک حرکت فرهنگی قابل ستایش است.

این بازیگر تلویزیونی در خاتمه گفت وگوی خود با اشاره به نوترین کارهایشان در تلویزیون یادآور شد: در حال حاضر مشغول تهیه نمایندگی یک فیلم کوتاه هستم، ضمن اینکه یک کار نو هم در قالب فیلم تلویزیونی دارم که قرار است در کیش تصویربرداری گردد.

برای بازی در یک سریال تلویزیونی هم صحبت هایی شده ولی هنوز به مرحله عقد قرارداد نرسیده است. بعلاوه یک قرارداد دیگری هم برای بازی در یک فیلم سینمایی دارم.

منبع: وقت صبح

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه تفریح دارد.

منبع: رکنا

به "فیلم متلک زشت فرزاد حسنی به شراره رخام درباره لب های تزریقی اش !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم متلک زشت فرزاد حسنی به شراره رخام درباره لب های تزریقی اش !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید