سبقت انیمیشن بر فیلم های اجتماعی در روزهای رکود سینما

به گزارش وبلاگ پیشرو، انیمیشن پسر دلفینی در هفته پنجم اکران خود با فروش 42 هزار قطعه بلیط توانست صدر نشین جدول فروش بلیط سینما ها باقی بماند.

سبقت انیمیشن بر فیلم های اجتماعی در روزهای رکود سینما

سینمای ایران این هفته در مجموع 5 میلیارد و 35 میلیون و 70 هزار مخاطب داشت که این اندازه نسبت به هفته گذشته روند صعودی داشته است.

انیمیشن پسر دلفینی به کارگردانی و نویسندگی محمد خیراندیش در هفته پنجم اکران خود هچنان در صدر جدول سینما ها مانده است. پسر دلفینی این هفته با فروش 55 هزار قطعه بلیط به ارزش یک میلیارد و 550 میلیون تومان و فروش کل 11 میلیارد و 593 میلیون تومان توانست در صدر جدول فروش باقی بماند.

فیلم کمدی انفرادی اثر سیدمسعود اطیابی در این هفته توانست 26 هزار قطعه بلیت به ارزش 881 میلیون تومان را به فروش برساند و در رتبه دوم جدول سینما ها قرار گیرد.

فیلم سینمایی ابلق به کارگردانی نرگس آبیار در هشتمین هفته از اکران خود با فروش 22 هزار قطعه بلیت به ارزش 767 میلیون تومان، توانست در رتبه سوم جدول فروش سینما ها قرار گیرد.

فیلم دوزیست به کارگردانی برزو نیک نژاد، در هفته هفتم نمایش خود با فروش 19 هزار قطعه بلیت به ارزش 697 میلیون تومان توانست رتبه چهارم جدول فروش سینما ها را از آن خود کند.

تی تی ساخته آیدا پناهنده با جذب 11 هزار تماشاگر و فروش 379 میلیون تومانی، در رتبه پنجم جدول فروش هفتگی نهاده شد.

وبلاگ پیشرو فرهنگی هنری سینما و تئاتر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سبقت انیمیشن بر فیلم های اجتماعی در روزهای رکود سینما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سبقت انیمیشن بر فیلم های اجتماعی در روزهای رکود سینما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید