عکس العمل پدر آشا محرابی وقتی فهمید دخترش بازیگر شده

به گزارش وبلاگ پیشرو، تهران (پانا) -آشا محرابی از بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون و از مجریان رادیویی است که سال ها از پدرش، اسماعیل محرابی دور بوده و پدرش نمی دانسته وی بازیگر است.

عکس العمل پدر آشا محرابی وقتی فهمید دخترش بازیگر شده

آشا محرابی در سال های اخیر توانسته در فیلم و سریال های پربیننده ای به ایفای نقش بپردازد و دختر اسماعیل محرابی بازیگر پیشکسوت سینما است اما به شدت از پدرش گلایه دارد و می گوید پدرش خیلی جلوی بازیگری او سنگ انداخته است و حتی به بسکمک از کارگردان ها می گفته که با او همکاری نکنند.

آشا محرابی درباره پدرش اسماعیل محرابی که از بازیگران پیشکسوت ایرانی است این چنین گفته است: من و پدرم زمانی که کودک بودم با هم قرارداد بستیم که کمک کنند من به عرصه سینما و بازیگری وارد شوم.

اما پدرم در اوج نوجوانی و برنامه ریزی من برای آینده، من و مادرم را رها کرد و ترجیح داد زندگی جدیدی را در جای دیگر شروع کنند. بعد از رفتن پدرم همه برنامه های من به هم خورد و نه تنها کمکی به من نکرد، بلکه با نقش بازدارنده، خراب کننده تمام آرزوها و برنامه ریزی های من بود.

این هنرمند معروف در ادامه توضیحاتش درباره افشاگری علیه پدرش گفته بود: من بعد از پیروزیت در بازیگری و اجرای چندین نمایش بعد از سالیان زیاد پدرم را در سالن تئاتر دیدم که برای دیدن آمده بود.

وی با دیدن من تعجب کرد و گفت: نمی دانستم که بازیگر شدی!

پدر اگر نمی رفت و ما را رها نمی کرد شاید من زودتر به مقصودم می رسیدم و پیروز تر می شدم.

بیوگرافی آشا محرابی بازیگر ایرانی و گوینده رادیو در 31 مرداد 1352 در تهران به دنیا آمده و دارای لیسانس رشته مترجمی زبان انگلیسی و مدرک فوق لیسانس در رشته روابط بین الملل است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "عکس العمل پدر آشا محرابی وقتی فهمید دخترش بازیگر شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس العمل پدر آشا محرابی وقتی فهمید دخترش بازیگر شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید