فیزیک انتشارات فار در بانک کتاب بیستک

به گزارش وبلاگ پیشرو، در تمام مراحل تحصیل ممکن است برای خرید کتاب یاری درسی به مشکل بربخورید و احتیاج به هدایت داشته باشید؛ به خصوص زمانی که صحبت از کتاب های دارای آزمون های طبقه بندی شده باشد، این موضوع بیشتر هم به چشم می خورد.

فیزیک انتشارات فار در بانک کتاب بیستک

اما آیا تا به حال به این فکر نموده اید که یک کتاب جامع آزمون باید دارای چه ویژگی هایی داشته باشد؟ یا اینکه تمام آنچه در یک کتاب آزمون طبقه بندی شده می خواهید چیست؟ در این مقاله کوتاه قصد داریم شما را با کتاب های فارآزمون از انتشارات فار آشنا کنیم و ضمن معرفی آن، کمی درباره ویژگی های منحصر به فرد این کتاب ها با شما صحبت کنیم.

آشنایی با انتشارات فار

انتشارات فار از سال 1386 با هدف تدوین و عرضه کتاب های یاری درسی ویژه آغاز به فعالیت نموده و تمامی کتاب های این انتشارات با رویکرد تمرکز بر درس نامه جامع همراه با آزمون های ترکیبی و جواب های جدا تشریحی تالیف شده اند. انتشارات فار از جمله مجموعه هایی است که در مدت زمانی کوتاه توانست موفقیت های بسیاری را در جهت اهداف والای خود کسب کند. علت این امر دقت و وسواس فراوان به جامع و مفید بودن مباحث کتاب های درسی و تمرکز بر استانداردهای بالای طراحی آزمون ها است. همین دقت و تمرکز هم باعث خروجی بسیار با کیفیت در کتاب های این مجموعه بوده و باعث شده که انتشارات فار در طی ده سال گذشته با وجود تجربه فراز و نشیب های فراوان، جهت رشد و ترقی را به درستی طی کند. بسیاری از محصلان و داوطلبان، انتشارات فار را با نام کتاب های فارآزمون می شناسند. علت این امر هم معروفیت عالی این سری کتاب ها از نظر کیفی و فنی است. در ادامه درباره ویژگی های کتاب های فارآزمون از این انتشارات به تفصیل سخن خواهیم گفت.

ویژگی های منحصربه فرد کتاب های فارآزمون

یکی از مراحل مهم یادگیری دروس، سنجش خویشتن و پاسخ به سوالاتی است که ممکن است از هر قسمت طرح گردد. تا به حال شده بخشی از کتاب را بخوانید و با خود فکر کنید که آیا آماده پاسخ به هر سوالی از این بخش هستم یا خیر؟ برترین راه چاره در این لحظه آن است که خیلی سریع از خود یک آزمون کوچک بگیرید و سپس پاسخ آزمون را با پاسخ خود مقایسه نمایید. این شیوه، برترین راه چاره برای تثبیت اطلاعات آن مبحث خاص است و به شما یاری می نماید که در قالب آزمون، درس خود را مرور کنید و اشکالات خود را هم برطرف نمایید. در زمان خرید کتاب های یاری درسی به خاطر داشته باشید که کتابی با این ایده، می تواند بسیار به شما یاری کند و منظور ما به طور دقیق، کتاب های فارآزمون است!

کتاب های فارآزمون، دارای آزمون های مدونی هستند که بعد از هر مبحث کتاب برای سنجش ما طراحی شده اند و با پاسخ به آن ها می توانید به برترین شکل آنچه خوانده اید را مورد سنجش قرار دهید. بعلاوه سرانجام هر فصل هم آزمونی برای سنجش کلی آن فصل از کتاب در نظر گرفته شده و پس از فصل دوم، به صورت دوره ای مروری به فصل های پیشین هم در آزمون ها خواهد شد و بعلاوه سوالاتی ترکیبی از ترکیب مباحث فصول مختلف هم در این کتاب وجود دارد که شما را برای آزمون های جامع ترم یا کنکور آماده می نماید. به طور کلی پیش رفتن گام به گام به فارآزمون به شما یاری می نماید به برترین شکل برای هر آزمونی آماده باشید و با مرور پاسخ ها و خواندن درس نامه ها، ایرادات احتمالی خود را هم برطرف کنید. در این کتاب ها سعی شده سوالاتی با دسته بندی سخت، نسبتاً سخت و میانه، برای همه دانش آموزان با هر سطح توانایی فکری و هوشی راه چارههای آموزشی در نظر گرفته گردد. بعلاوه در قسمت پاسخنامه آزمون ها و یا پیش از آن، درسنامه های مختصر و بسیار مفیدی قرار گرفته است که خود همچون جزوه ای مختصر و کارا برای شما عمل خواهد نمود. از دیگر مزایای برتر کتاب های فارآزمون، می توان به جامع بودن آزمون ها و عدم حفظ هیچ یک از مباحث و نکات کتاب های درسی اشاره نمود. در این کتاب ها نمونه سوالات سال های گذشته و کنکورهای پیشین درست در جایی که باید قرار گرفته و تعداد طراحی سوال از مباحث مختلف، بر اساس مقدار اهمیت آن مبحث در کنکور در نظر گرفته شده است. بعلاوه در این کتاب علاوه بر آزمون های استانداردسازی شده و پایاپای کنکورهای پیشین، تست هایی تحت اسم تست های پیشرو هم قرار گرفته است که در واقع سوالاتی با قالب تازه هستند که تا به حال مانندشان در کنکور نیامده ولی با توجه به تغییرات وارده بر نظام آموزشی، احتمال طرح شان وجود دارد. این پرسش های پیشرو، اوج نوگرایی و خلاقیت کتاب های فارآزمون است که به وسیله مؤلفین آن طراحی می گردد. بنابراین می توان گفت که کتاب های فارآزمون صرفاً برای ارزیابی نیستند و ماهیتی آموزشی هم دارند و برای دانش آموزان پایه های دهم و یازدهم جهت یادگیری، تثبیت و تسلط بر روی کتاب درسی و با رویکرد آماده شدن آن ها برای کنکور سال آینده طراحی شده اند.

معرفی کتاب های فارآزمون در اینجا قصد داریم کتاب های مختلفی که از سری فارآزمون منتشر شده اند را به شما معرفی کنیم. با آن که تعداد این کتاب ها همه ساله در حال ارتقاء است، اما تا کنون این اسم ها از انتشارات فار منتشر شده است:

برای پایه دهم میانهه:

زیست شناسی دهم فارآزمون

ریاضی دهم فارآزمون

شیمی دهم فارآزمون

هندسه دهم فارآزمون

برای پایه یازدهم میانهه:

زیست شناسی یازدهم فارآزمون

ریاضی یازدهم فارآزمون رشته تجربی

شیمی یازدهم فارآزمون

فیزیک یازدهم فارآزمون رشته تجربی

فیزیک یازدهم فارآزمون رشته ریاضی

برای پایه دوازدهم میانهه:

شیمی دوازدهم فارآزمون رشته تجربی

فیزیک دوازدهم فارآزمون رشته تجربی

زیست شناسی دوازدهم فارآزمون

جمع بندی و نتیجه گیری

جمع بندی و نتیجه گیری

کتاب های فارآزمون از جمله کاربردی ترین و جامع ترین کتاب های موجود در بازار هستند که بیشترین تاثیر را بر روی نوع مطالعه شما خواهند گذاشت. این کتاب ها با ایده خود سنجی دوره ای برای تثبیت مباحث در فکر طراحی شده اند و به شما یاری می نمایند با خیال راحت و به برترین شکل، برای هر آزمونی آماده شوید. مطالعه گام به گام این کتاب ها همگام با کلاس ها و جلسات آموزشی مدرسه، تضمینی برای آمادگی همیشگی شما خواهد بود و تکرار نکات و مباحث مهم در بین آزمون ها باعث می گردد تا در حافظه بلندمدت شما ثبت گردند.

برای خرید کتاب یاری درسی انتشارات فار می توانید از بانک کتاب آنلاین بیستک بهره ببرید تا بدین ترتیب، از امکانات و طرح های ایده آل این سایت هم بهره مند شوید.

با مدیریت اصغر محلاتی

02166410000

02166412500

منبع: توریسم آنلاین

به "فیزیک انتشارات فار در بانک کتاب بیستک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیزیک انتشارات فار در بانک کتاب بیستک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید