اخبار اقتصادی

رقابت نابرابر اقامتگاههای غیر مجاز با بومگردی ها در نوروز

رئیس جامعه انجمن های حرفه ای اقامتگاه های بومگردی ایران از خروج بیش از 500 بومگردی از چرخه فعالیت رسمی در سال گذشته و فعالیت چراغ خاموش بعضی از آنها خبر داد و گفت: فعالیت آزاد و قارچ گونه اقامتگاه های غیرمجاز از جمله دلایل تاثیرگذار بر رکود کاری بومگردی...

14 فروردین 1403

ممنوعیت تردد موتورسیکلت تا 550 سی سی برداشته شد ، چه مدل هایی پلاک می شوند؟

ممنوعیت تردد موتورسیکلت های تا 550 سی سی برداشته شد. مطابق مصوبه نو شورای امنیت چالاکی موتورسیکلت جایگزین حجم موتور شده است. چه موتورهایی قابلیت شماره گذاری دارند؟

28 بهمن 1402

گردشگری حوزه مغفول همکاری های ایران و قاره آفریقا است

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، گردشگری حوزه مغفول همکاری های ایران و قاره آفریقا است.

18 تیر 1402

بقایای تایتانیک چندهزار متر زیر آب است؟، فیلم

آراِم اس تایتانیک کشتی بخار بزرگی بود که در 15 آوریل 1912، در هنگام سفر از بندر ساوت همپتون، انگلستان به نیویورک، آمریکا به دلیل برخورد با کوه یخی غرق شد و 1514 نفر از مسافران و خدمه آن جان خود را از دست دادند.

6 تیر 1402

کنایه سنگین یک مربی به طارمی ، به مصر سفر کنید تا رکورد گینس بشکند!

سرمربی سابق اسپورتینگ، با اشاره به آمار بالای پنالتی های اعلام شده به سود پورتو می گوید گویا پورتو به لطف مهدی طارمی در پی ثبت رکورد گینس پنالتی گرفتن است.

1 اردیبهشت 1402

سعی میکنم مسافران ژاپنی به کرمان برگردند

ایسنا/ براساس سخنان سفیر ژاپن در ایران و آخرین خبرهای بدست آمده، سعی میکنم مسافران ژاپنی به کرمان برگردند.

29 فروردین 1402

جزئیات نامه صمت به بانک ها درباره مسدودی 100 میلیونی حساب وکالتی خرید خودرو

­معاون وزیر صمت در نامه ای به مدیران عامل 27 بانک و موسسه اعتباری اظهار داشت که مسدودی وجوه حساب های طرح اولویت بندی خودروهای فراوری داخل برطرف گردد.

26 فروردین 1402

چین آمریکا را تحریم کرد

وزارت خارجه چین گفت، مقام های این کشور امروز (آدینه) دو نهاد آمریکایی را بابت نقض اصل چین واحد تحریم نموده اند.

18 فروردین 1402

واکنش به ادعای دستمزدهای نجومی در شبکه نمایش خانگی

علی اوسیوند می گوید من بسیار شنیدم که گفته اند در شبکه نمایش خانگی به بازیگران پول بیشتری می دهند. این طور نیست؛ به نظرم کار هنرمندان و تولیدکنندگان در پلتفرم سخت تر است.

15 اسفند 1401

رئیس شرکت سرمایه گذاری دارویی پورا دارو ایرانیان: اهالی صنعت سلامت معتقدند که با هم تواناتر خواهیم بود

سید حمیدرضا بهشتی، رئیس شرکت سرمایه گذاری دارویی پورا دارو ایرانیان با اشاره به ضرورت همگرایی و هم افزایی فعالان صنعت سلامت برای حل مسائل و معضلات این حوزه گفت: صنعت سلامت برای توسعه و ارتقای کیفیت خدمات، به تنوع دیدگاه ها و سلائق احتیاج دارد.

15 اسفند 1401

آشنایی با برترین برند درب چوبی اتاق در ایران

فراوری درب های چوبی با استفاده از انواع چوب افرا، راش، توسکا و… انجام می گردد و با توجه به این که این نوع درب ها به زیبایی ساختمان ها یاری می نمایند، به اولویت انتخاب افراد تبدیل شده است. البته این موضوع تنها دلیل به کارگیری از چوب برای فراوری درب اتاق...

11 اسفند 1401

افزایش نجومی قیمت آپارتمان در پرند

به گفته بعضی از مشاوران املاک هم اکنون قدرت خرید برای مصرف کننده پایین آمده است و هرکسی نمی تواند ملک بخرد حتی در پرندی که سال گذشته با 300 میلیون تومان و دو سال قبل تر هم همان واحد را با 110 تا 120 میلیون تومان می شد خریداری کرد.

27 بهمن 1401

تیک طلایی توییتر، ماهی 1000 دلار ناقابل!

زومیت نوشت: براساس اسناد فاش شده، توییتر در ازای اعطای تیک طلایی به کسب وکارها میخواهد ماهانه 1٬000 دلار از آن ها حق اشتراک دریافت کند.

18 بهمن 1401

تورم به زبان ساده؛ خوراکی ها تخته گاز می تازند!

خبرنگاران- نرخ تورم عمومی در انتها دی ماه سال جاری به حدود 51 درصد رسید. این عدد را مرکز آمار ایران با رصد هزینه های 12 گروه از کالا و خدمات مختلف درنظر گرفته و نشان می دهد خانواده های ایرانی در دی ماه سال جاری به طور میانگین نزدیک 50 درصد بیشتر از دی ماه پارسال...

7 بهمن 1401

عکس ، فیش هایی با رقم های میلیونی روی دیوار مهربانی یک داروخانه ، اینجا کسی غصه پول دارو را نمی خورد

داروخانه های بوشهر پر شده از فیش هایی که نیکوکاران برای افراد نیازمند روی دیوار چسبانده اند. فیش هایی که مرهمی است بر زخم های بیماران و خانواده های آنان در این روزهای سخت و سخت گرانی دارو.

30 دی 1401

قیمت بلیط های اتوبوس گردشگری تهران کاهش یافت!

ایده جالب و جدیدی که به تازگی وارد صنعت گردشگری تو تهران رسید این بود که اتوبوس هاپ آن هاپ اف در تهران، اتوبوس گردشگری جهانگردی تهران رو در سطح این شهر شلوغ راه اندازی بشه و نمای دیگه تهران دوست داشتنی رو به دور از شلوغی و ترافیک، به رخ گردشگران یا جهانگرد...

17 دی 1401

نامحبوب ترین گوشی آیفون کنار گذاشته شد، عکس

دیجیاتو نوشت: تحلیلگر مطرح محصولات اپل، مینگ-چی کو در یک رشته توییت مدعی شده است که اپل یا فراوری گوشی آیفون SE 4 را لغو می نماید یا اینکه چنین کاری را تا سال 2024 به تعویق می اندازد.

7 دی 1401

هم بازی شدن مسی و رونالدو جدی شد؟

در کنار النصر عربستان، یکی از باشگاه هایی که گفته می شد احتمال پیوستن به آن برای رونالدو زیاد است، پاری سن ژرمن بود. ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری سن ژرمن در واکنش به این خبر به اسکای اسپورتس گفت: قرارداد با رونالدو؟ با 3 بازیکنی که داریم (مسی، نیمار و...

17 آذر 1401

ماهی هزار تن کاغذ فراوری داخل بین ناشران توزیع می گردد

وزیر ارشاد گفت: رشد قیمت کاغذ منطقی خواهد بود البته خیلی کوشش کردیم قیمت نشر را کنترل کنیم.

10 آذر 1401

متقاضیان خرید خودرو و دارندگان خودرو فرسوده بخوانند ، ایران خودرو به این افراد امتیاز می دهد

مدیر بازاریابی ایران خودرو گفت: با توجه به سیاست های دولت مبتنی بر بند ف تبصره هفت قانون بودجه، 10 درصد از ظرفیت های فروش ماهانه ایران خودرو به طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اختصاص داده می گردد.

2 آبان 1401
تعداد: (341)