آشنایی با برترین برند درب چوبی اتاق در ایران

به گزارش وبلاگ پیشرو، فراوری درب های چوبی با استفاده از انواع چوب افرا، راش، توسکا و… انجام می گردد و با توجه به این که این نوع درب ها به زیبایی ساختمان ها یاری می نمایند، به اولویت انتخاب افراد تبدیل شده است. البته این موضوع تنها دلیل به کارگیری از چوب برای فراوری درب اتاق نیست و چون این متریال رطوبت را جذب می نماید، بسیار مناسب برای موقعیت های مرطوب مانند شمال کشور است. اما اهمیت انتخاب درب چوبی ما را مجاب نموده است تا در این مقاله دربارهٔ برترین برندهای درب چوبی اتاق در ایران صحبت کنیم تا اگر در حال حاضر قصد دارید یک درب چوبی اتاق مناسب تهیه کنید، با برندهای باکیفیت آشنا شده باشید.

آشنایی با برترین برند درب چوبی اتاق در ایران

معرفی برترین شرکت های فراوری نماینده درب چوبی

در این بخش به آنالیز برترین انواع شرکت درب سازی می پردازیم:

  • صنایع چوب ورگر

این شرکت از به روزترین کارخانه های فراوری درب چوبی و به صورت کلیه مصنوعات چوبی است که بیشتر آن ها در ساختمان های لوکس به کار گرفته می شوند. درواقع این شرکت با دارابودن دستگاه های پیشرفته و بهره مندی از برترین کارشناسان، توانسته است درب های چوبی فوق العاده ای را تهیه و به بازار عرضه کند. البته ناگفته نماند که این شرکت ورگر به صورت میانگین، در ماه امکان فراوری 20 واحد را دارد. بعلاوه لازم به ذکر است که این شرکت به علت کیفیت فوق العادهٔ فراوری درب چوبی اتاق، توانسته است رضایت بیشتریت مشتریان را به دست آورد و به عنوان یکی از برترین برندهای درب چوبی اتاق در ایران شناخته می گردد.

  • شرکت بهسازان

از جمله شرکت هایی که در امر طراحی درب چوبی از برترین طراحان بهره می برد، مجموعه بهسازان است. این مجموعه به کارگیری از برترین یراق آلات را در دستور کار قرار داده که گفته می گردد حتی در بیشتر کشورهای اروپایی نیز کاربردی هستند. البته این کارخانه تنها درزمینهٔ فراوری درب چوبی فعالیت ندارد و ساخت و اجرای کابینت مدرن و حتی کمد دیواری را نیز به درخواست افراد انجام می دهد. لازم به ذکر است کیفیت درب های چوبی این برند فوق العاده عالی بوده و حتی می توان تا سال ها بدون این که آسیب ببینند استفاده شوند.

برای این که بتوانید نمونه های مجذوب نماینده درب چوبی برند آوانگارد را مشاهده کنید، کافی است به وب سایت این مجموعه مراجعه نمایید.

  • شرکت اُرسی

این مجموعه در حال حاضر از برترین فراورینمایندگان درب های چوبی هستند. شرکت ارسی هم در زمینه فراوری دربهای اتاقی مدرن مانند درب چوبی فریم لس فعالیت دارد و هم فراوری نماینده درب های ورودی و لابی ساختمان به سبک کلاسیک است. از ویژگی های محصولات شرکت ارسی تعادل میان قیمت و کیفیت است که باعث می گردد محصولات این مجموعه ارزش خرید بالایی داشته باشند. بعلاوه لازم به ذکر است که استفاده از برترین دستگاه ها که بعضاً تمام اتوماتیک هستند، کیفیت فراوری درب چوبی در این شرکت را افزایش داده است و به همین علت برند اُرسی به یکی از برترین برندهای درب چوبی اتاق در ایران تبدیل شده است.

  • شرکت اشنیز

سابقهٔ فوق العاده مجذوب نماینده این برند فراوری نماینده درب چوبی اتاق، باعث شده است تا در بازار ایران، معتبر و معروف باشد. از مهم ترین ویژگی های این شرکت، تحویل سر موعد کارهاست، به طوری که افراد پس از سفارش، به خوبی می دانند که چه زمانی درب یا دیگر محصولات چوبی شان را تحویل خواهند گرفت. البته کیفیت اجراشده در محصولات این برند نیز فوق العاده است و بیشتریت مشتریان از به کارگیری مجموعهٔ ایرانی دکور رضایت کامل دارند. از طرفی این شرکت در فراوری درب های ضدسرقت، درب های ضد آب و پارکت لمینت نیز فعال است.

  • شرکت انزو

این شرکت بین المللی که یکی از برترین برندهای درب چوبی اتاق در ایران محسوب می گردد، به فراوری انواع محصولات ساختمانی بخصوص درب چوبی مشغول است. از مهم ترین نقاط قوت این مجموعه، این است که از معتبرترین برندهای ایتالیایی اخذ نمایندگی نموده است و لوکس بودن محصولات انزو، جذب مخاطب بسیاری را شکل داده است. در ضمنً این شرکت همهٔ محصولات بخصوص درب های چوبی را با رقابتی ترین قیمت برای فروش قرار داده و ضمانت 5ساله را در برترین شرایط برای مشتریان لحاظ نموده است.

به طورکلی حتی اگر شرایط خاصی را برای خرید درب چوبی اتاق داشته باشید، می توانید با مدیران این مجموعه مصاحبه کنید.

  • شرکت ست

از برترین شرکت های فراوری نماینده درب چوبی، برند ست است. البته این شرکت در بخش واردات صنایع چوبی نیز فعالیت دارد. استفاده از با تجربه ترین متخصصان و بعلاوه دستگاه های پیشرفته، کیفیت فراوریات ست را افزایش داده و این موضوع رضایت مشتریان را درپی داشته است. البته این شرکت در فراوری محصولات با متریال های نئوپان، های گلاس و ام دی اف نیز معروفیت دارد و علاقه مندان برای این که بتوانند از کلیهٔ خدمات شرکت ست استفاده نمایند، می توانند به صورت حضوری، به این شرکت مراجعه نمایند و یا از آدرس سایت این مجموعه بهره مند شوند.

  • شرکت روماک

کارنامهٔ درخشان این شرکت به عنوان یک مجموعهٔ پرتلاش درزمینهٔ فراوری محصولات چوبی بخصوص درب چوبی اتاق، موردتوجهٔ بسیاری از افراد قرار گرفته است. این برند با بهره مندی از یک کارخانهٔ مجهز و بعلاوه به کارگیری از یک کادر متخصص، از برترین متریال ها در فراوری درب استفاده نموده و سبب شده است تا رضایت بیشتر خریداران جلب گردد. سفارش گیری و زمان بندی عالی در تحویل، از ویژگی های بسیار خوب این مجموعه است. ناگفته نماند که این شرکت درب ها را به سبک های مختلف مانند کلاسیک، مدرن، ضدسرقت چوبی و… فراوری و عرضه می نماید که علاقه مندان می توانند با قیمت مناسب، هرکدام را که احتیاج داشتند تهیه نمایند.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم تا به برخی از برترین برندهای درب چوبی اتاق در ایران اشاره کنیم تا اگر به چنین مراکزی احتیاج دارید، بتوانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید. به طورکلی تهیهٔ درب چوبی اتاق از مسائلی است که نه تنها در ساختمان های مسکونی، بلکه در ادارات و دیگر موقعیت ها نیز دارای اهمیت بوده و طبیعتاً باید برای انتخاب و خرید این نوع محصول از برترین شرکت درب سازی استفاده کرد. توصیه می کنیم قبل از این که یک برند فراوری نماینده درب چوبی را انتخاب کنید، حتماً مواردی مانند کیفیت فراوری، قیمت عرضه و بعلاوه زمان تحویل پروژه را آنالیز کنید تا همهٔ موارد تحت کنترل شما عزیزان باشد.

منبع: اتاق

به "آشنایی با برترین برند درب چوبی اتاق در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با برترین برند درب چوبی اتاق در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید