معرفی شرکت هواپیمایی نروژ ایر

به گزارش وبلاگ پیشرو، آشنایی با شرکت هواپیمایی نروژ ایر | Air Norway

شاید شما خطوط هوایی نروژ ایر (Air Norway)را از این خبر که این شرکت هواپیمایی می خواهد ناوگانش را بیش از پیش، در کشور نروژ توسعه دهد، از این جا بشناسید که خطوط هوایی خود را در سطح دنیا گسترشی بی سابقه دهد، بشناسید. به تحلیل کارشناسان مالی و هواپیمایی، این ایرلاین نروژی شاید یکی از بلند پروازترین شرکت هایی باشد که در تجارت خدمات هوایی و مسافرتی در سراسر دنیا بتوانید بشناسید. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق هم تاریخچه، اطلاعات، کلاس های پروازی و قوانین و اطلاعات لازم برای مسافران این ایرلاین را به اتفاق هم آنالیز نماییم.

معرفی شرکت هواپیمایی نروژ ایر

تاریخچه شرکت هواپیمایی نروژ ایر

این شرکت هواپیمایی در سال 2003 به وسیله گنار هاگزوین (Gunnar Hagsveen) در شهر اسلو، مرکز نروژ افتتاح گشت. برنامه پروازهای این شرکت از همان اولین سال تاسیسش در اسلو ریخته شد. قطب پروازی این ایر لاین، فرودگاه اورلند است. شرکت تصمیم گرفت تا ابتدا قطب های پروازیش را علاوه بر فرودگاه اورلاند (Ørland Airport)، فرودگاه بودو نیز معین نماید اما، در ادامه از این تصمیم خود برای فرودگاه دوم منصرف شد و تنها فرودگاه اولاند را برگزید. مدتی بعد موسس این شرکت هواپیمایی دچار بیماری شد و برای مدتی کوشش ها برای پیشرفت و ارتقاء شرکت علی الخصوص در زمینه بازاریابی و فروش نادیده گرفته شد.

موسس شرکت، آقای هاگزوین در گذشت و مدیریت شرکت به دست وارث وی سپرده شد. مدیریت تازه برای شروع تصمیم گرفت تا تعداد زیادی از کسب و کارهای کوچک و بزرگ را در ارائه یک طرح عمومی به سرمایه گذاری در این شرکت هواپیمایی تشویق کند. بالاخره هواپیمایی نروژ در تاریخ 31 ژانویه سال 2004 توانست پروازهای هفتگی خود را به صورت منظم از اسلو به مقصد فرودگاه بین المللی البورگ شروع نماید. در ژوئیه سال 2005، این شرکت پس از گذراندن مسائل مالی و اختلافاتی که با شهرداری نروژ داشت، توانست 10 هزار مسافر را در آن سال جا به جا کند. در سال 2006 این شرکت توانست تا نرخ جا به جایی مسافرانش را تا 40 درصد افزایش دهد.

شهرداری نروژ در همین سال برای یاری به ارتقا شرکت اقدامات مالی را انجام داد. در راستای فعالیت های این شرکت باید بگوییم که روزهای طوفانی در فرایند کاریش زیاد داشته است. این ایرلاین در فرودگاه هایی مانند فرودگاه لندن، پاریس، کپنهاگ، استکهلم و اسلو به عنوان قطبی پروازی فعالیت می نماید. از بسته شدن فرودگاهی که یکی از قطب های پروازیش بود گرفته تا افتتاح مجدد آن و لغو کردن پرواز 1500 مسافر در سال 2009 تنها از مسائل بزرگ و کوچک این ایرلاین بوده است. اما این شرکت در رسیدن به هدفش که ارتقاء جایگاهش و ارائه خدماتش به برترین نحو ممکن است را به نظر می رسد که لحظه ای رها نکرده است. گواه این حرف هم آن است که این شرکت با این که در حال حاضر تنها 15 سال از تاسیسش می گذرد اما در جایگاه 10 بین ایرلاین های دنیا در زمینه ظرفیت مسافر و کیفیت خدماتش قرار گرفته است.

در سال 2012، شرکت هواپیمایی نروژ ایر یکی از بزرگ ترین خریدهای هواپیمایی را در طول تاریخ خطوط هوایی انجام داد. این ایرلاین برنامه دارد که برای سال جاری، چندین ففرایند هواپیمای دیگر را برای راستا پروازی آتلانتیک خریداری نماید. در راستای راستا پیشرفت تا به الان، خطوط هوایی نروژ در آستانه رونمایی از برنامه های پروازی تازه خود در راستاهای پر طرفدارش نیز قرار گرفته است. توضیح این برنامه به این صورت است که به منظور کاهش هزینه و توسعه راستاهای پروازی به شهرهای تازه در ایالات متحده و اروپا، برنامه های تازه و بسته های خدماتی متفاوتی در این ایرلاین ارائه می شود.

در سالی که گذشت، سازمان حمل ونقل ایالات متحده، سند همکاری با خطوط هوایی نروژ را پس از 3 سال تصویب کرد. البته این 2 نکته نا گفته نماند که اول، از زمان تصویب این سند تا به الان و رشد نروژ ایر در این راستا پروازی، برای بسیاری از خطوط هوایی با سابقه و قدیمی دنیا همچون شرکت هایی چون: بریتیش ایرویز، دلتا و آمریکن که به صورت اختصاصی در راستا آتلانتیک پرواز می نمایند، فضای رقابت شدید تر شده است. و دومین نکته این است که طول کشیدن تصویب این همکاری از سوی طرف مقابل باعث نقدها فراوانی در بین مجامع هواپیمایی شد.

بیورن کیوس، مدیر عامل فعلی این شرکت در نظر دارد که در برنامه ای طولانی مدت، تعداد سفرهای پروازی ایرلاین خود را در راستا پروازی آتلانتیک، شهرهای دوسلدورف و برلین آلمان و شهر رم ایتالیا توسعه دهد. این ایرلاین نروژی در سال های گذشته نیز به شهرهای مختلف کشور آمریکا همچون نیویورک، لس آنجلس، لاس وگاس، اوکلند، کالیف، اورلاندو، فورت لاودردیل برنامه پروازی داشته است است و در پی توسعه بیش از پیش آن است.

آقای کیوس، مدیر عامل فعلی هواپیمایی نروژ ایر در خصوص توانایی های این ایر لاین برای توسعه و پیشرفت برنامه و تعداد پرواز ها ضمن اطمینان خاطر در مصاحبه ای خاطرنشان کرد که: شرکت ما در شرایط مالی مطلوب و بسیار مناسبی قرار گرفته است. یکی از رمزهای مهم ما این است که از هواپیماهایی استفاده می کنیم که هم مدرن و استانداردند و هم سوخت پایینی دارند. مردم در تصمیمات احساسی خرید خود، به وسیله بلیط های مقرون به صرفه قیمت تحریک می شوند. برای سفر به آتلانتیک درخواست های بسیاری وجود دارد و نروژین ایر در این زمان، سرویس پروازی تازهی برای مسافران به وجود آورده است که در گذشته به خاطر عدم توانایی مالی برای سفرهای هوایی در راستاهای آتلانتیک امکان رفتن به آن جا را نداشتند.

اطلاعات شرکت هواپیمایی نروژ ایر

نام شرکت هواپیمایی نروژ ایر: Air Norway

کد یاتا: M3

کد ایکائو: NFA

وب سایت رسمی شرکت هواپیمایی نروژ ایر:www.norwegian.com

کلاس های پروازی شرکت هواپیمایی نروژ ایر

با توجه یه این مسئله که ان شرکت هواپیمایی تصمیم به ارائه پروازهای مقرون به صرفه قیمت گرفته است. دو کلاس پروازی اکونومی و بیزینس کلاس را در کابین های پرواز خود به مسافران ارائه می دهد و همانطور که حدس می زنید، بسیاری از خدمات در حین پرواز در آن حذف شده است. البته کلاس پروازی پرمیوم نیز برای مسافرانی که پروازهای طولانی مدت دارند موجود است. این پرواز جایگاه های بسیار راحت و منعطفی دارد. 3 غذای مختلف در این پرواز برای انتخاب شما وجود دارد که می توانید در سایت این شرکت قبل از پرواز چک کنید. صبحانه برای پروازهای صبح در منوی غذایی وجود دارد. می توانید 2 چمدان 20 کیلیویی به صورت رایگان در پرواز داشته باشید.

اطلاعات ضروری برای مسافران شرکت هواپیمایی نروژ ایر

  • حتما تا 24 ساعت قبل از پرواز، چک این پرواز خود را نهایی کنید.
  • اپلیکیشن این شرکت را بر روی گوشی خود نصب نمایید.
  • از سایت این شرکت و خدمات پروازهای مختلفش تماشا نمایید.
  • قوانین مربوط به حمل بار را قبل از سفر مطالعه نمایید.
منبع: الی گشت

به "معرفی شرکت هواپیمایی نروژ ایر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی شرکت هواپیمایی نروژ ایر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید