10 روش جدید که در سال 2019 باعث افزایش گردشگری می گردد!

به گزارش وبلاگ پیشرو، 10 فرایند سفر در سال 2019

هر سال گردشگران برای سفرهای خودشان روش های مختلفی را در نظر می گیرند و لذت و هیجان سفر را برای خودشان دو چندان می نمایند. یک نشریه خارجیه به نام Conde Nast Traveller در همین زمینه 10 فرایندی را که برای گردشگران در سال 2019 جذاب خواهد بود آنالیز نموده است. این نشریه خارجی مهمترین مواردی را در افزایش هیجانات مربوط به سفر موثر دانسته است اقامت در هتل با قابلیت خرید لوازم آن، تجربه کمپینگ خانوادگی، اقامت های گروهی در مکان های لوکس برای کاهش هزینه افراد، استفاده از ارزهای مجازی به منظور کاهش ضررهای اقتصادی ناشی از کارمزد و همچنین سفرهای دو نفره را در این گزارش ذکر است، در خصوص گزینه آخر ایران به عنوان یکی از مقصد های جذاب معرفی شده است. در ادامه این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران با 10 فرایند سفر در سال 2019 آشنا شوید شاید برای شما هم جذاب بود و سفرهای زیادی در این سال میلادی رفتید.

10 روش جدید که در سال 2019 باعث افزایش گردشگری می گردد!

افزایش سفرهای دو نفره

مطابق با آنچه که نشریه Conde Nast Traveller، منتشر نموده است اشتیاق برای سفرهای دو نفره زوج ها نه تنها کاهش نیافته است بلکه میزان تقاضا برای سفرهای چالش آمیز بیشتر شده چرا که سبب می گردد آن ها یکدیگر را بیشتر بشناسند و با یگدیگر سختی هایی که در سفر پیش می آید را پشت سر بگذارند، که این می تواند موجب افزایش احترام و صمیمیت میان زوج ها گردد. در همین خصوص یک آژانس مسافرتی میخواهد که تورهایی را برای مناطقی نظیر جیبوتی، کنگو و مناطق کمتر دیده از خاورمیانه برگزار کند که این ها مختص زوج هایی است که به این نوع سفرهای علاقمند هستند.

اقامت در هتل ها و خرید لوازم آن

در حال حاضر چند شرکت فراورینماینده لوازم و طراحی منازل مسکونی در شرف افتتاح هتل های مخصوص خودشان هستند و این اقدام را می توان بسیار هوشمندانه دانست؛ چرا که مهمانان قادر خواهند بود لوازم این هتل ها را خریداری نمایند. برای نخستین بار وب سایت MADE.CON این روش را با افتتاح نخستین هتل فروش لوازم خانگی بنا نهاد. پس از آن نیز یک هتل دیگر در لندن و در تابستان 2018 با همین ویژگی راه اندازی شد. یک برند ژاپنی اخیرا دو هتل را در شهرهای پکن و شنزن در چین افتتاح نموده است و در بهار امسال قرار است که دیگر از همین نوع هتل را در توکیو راه اندازی نمایند. از جمله لوازمی که در این هتل به فروش می رسند نیز عبارت از جایگاه های چوبی، جامسواکی ایستاده، پتو، بالش و جا شامپویی هستند.

کمپ های خانوادگی

سفرهای خانوادگی یکی از مهمترین موارد در 10 فرایند برای سفر در سال 2019 است. این موضوع در حالی است که اغلب خانواده ها به دنبال گذراندن تعطیلات خود در یکی از جزایر یونان هستند و یک اقلیت در حال رشد هم مایل هستند تا به مسیرهای کمتر شناخته شده سفر داشته باشند تا با فرهنگ و رسوم جدید آن مناطق نیز آشنا شوند. همانطور که می دانید تا چند سال دیگر پیش نیمی از نیروی کار و دانش آموزان کشورهای اروپای دورکار و از راه دور به تحصیل خود ادامه می دهند از همین رو شیوه نوین کمپینگ در حال گسترش است بیش از هر زمان دیگر در سال 2019 شاهد افرادی خواهیم بود که در خارج از مدارس به تحصیل ادامه داده اند.

اقامت های گروهی در منازل لوکس

در طی سال های اخیر گروه های دوستان و خانواده ها تمایل داشته اند که برای اجاره ویلا و کلبه های ییلاقی دسته جمعی اقدام نمایند و با هم اقامتگاه هایی را اجاره نمایند. اما در سال 2019 یک گزینه لوکس دیگر برای افرادی که این مدل از سفر را انتخاب می نمایند وجود خواهد داشت که یک شرکت فعال در این زمینه منازل بسیار لوکس و مجهز با مساحت های بالا را اجاره می دهد. هم اکنون این شرکت یک هزار ملک از این نوع ویلاها را در بیش از 50 کشور جهار دارد و 10 هزار نفر در این مجموعه عضو هستند.

لذت بخش تر کردن سفرهای تنهایی

مطابق با گزارشی که درباره 10 فرایند سفر در سال 2019 در نشریه Conde Nast Travellerبه چاپ رسید تنها سفر کردن می تواند موجب حس تنهایی درفرد گردد؛ به ویژه در شرایطی که شما در یک هتل اقامت داشته باشید، چرا که در هتل ها نمی توانید به سادگی با افراد آشنا شوید و گردشگران اغلب در مناطق حومه شهری و تفریحی اقامت می نمایند و علاقه چندانی به سکونت در هتل های مرکز شهر ندارند. اما برای این منظور هم راهکار هایی در نظر گرفته شده است که افراد بتوانند با یک فرد دیگر در یک خانه اقامت داشته باشند. در این زمینه اقامتگاه هایی هستند که اتاق هایی را در اختیار دو یا چند نفر قرار می دهند و امکانات دیگری نیز از قبیل کلاس های یوگا برای آنها فراهم می آورند.

کاهش پسماندهای غذایی

تقریبا سالانه بیش از 20 میلیون پوند مواد غذایی در بریتانیا دور ریخته می گردد! رستوران هایی در این شهر برای کاهش میزان پسماندهای غذایی کوشش نموده اند. در حال حاضر نشانه هایی مبنی بر این وجود دارد که این رویکرد در حال بدل شدن به یک جریان اصلی است. اکنون بعضی هتل های بین المللی مانند هتل ماریوت در نظر دارند که تا سال 2025، پسماندهای غذایی خود را حدود 50 درصد کاهش دهند. همچنین هتل آرمانی در دبی در نظر دارد پسماندهای آشپزخانه خود را تا 80% کاهش دهد.

جایگزین شدن ارزهای مجازی به جای پول های نقد در بانک

با توجه به میزان کارمزدهایی که هنگام برداشت پول از دستگاه های ATM صورت می دهد قرار شده است که ارزهای مجازی استفاده بیشتری بگردد. بر اساس اعلام دولت بریتانیا شهفرایندان این کشور روزانه بیش از یک میلیون پوند را به همین دلیل حق کمیسیون و کارمزد می دهند. از سال 2019 استفاده از این نوع ارزهای مجازی نظیر بیت کوین با رشد روبرو خواهد بود. امروز 450 هزار هتل در سراسر دنیا پرداخت های اتریوم را با استفاده از برنامه هایی همچون تریپیو می پذیرند.

کاهش هدر رفت زمان در سفر با فناوری های جدید

با توجه به این که در سال های فناوری در حال پیشرفت روزافزونی است در تلفن های همراه هوشمند ابزارهایی نظیر تشخیص هویت و اثر انگشت وجود دارد که با استفاده از آن های می تواند از صف های طولانی که در فرودگاه ها و مرزهای به وجود می آید نیز جلوگیری کنیم و برای آنالیز پاسپورت افراد از آن ها استفاده بگردد. در طول یک سال گذشته خطوط هواپیمایی بریتیش ایرویز از فناوری بیومتریک در فرودگاه های اورلاندو، نیویورک و میامی استفاده نموده است.

هدف از این استفاده از این فناوری های صرفه جویی در زمان افراد است به نحوی که افراد از زمان ورود به فرودگاه تا سوار شدن در هواپیما از گیت ها بدون نشان دادن مدارک شناسایی خود تردد نمایند.

استفاده از پوشاک ارگانیک و سازگاه با محیط زیست

در سفر پوشیدن یک کفش مناسب اهمیت بسیاری دارد، از همین رو قرار شده است که برای سفر در سال 2019 آلاینده های کربنی که برای فراوری کفش به وجود می آید کاهش پیدا کند و کفش هایی مطابق با محیط زیست در دنیا فراوری گردد. چرا در بعضی گزارش ها نشان داده شده است که فراوری یک جفت کتانی با توجه به استفاده از نخ، پلاستیک و دیگر مواد اولیه دیگر، به فراوری 13 کیلوگرم آلایندگی کربنی منجر خواهد شد. این میزان از آلودگی در مقایسه با دیگر منابع فراوری کربن قابل مقایسه نیست. مسافران می توانند با خرید کفش های محلی از میزان فراوری آلاینده ها بکاهند. گفتنی است که بگوییم شرکت آدیداس نیز به تازگی مدل هایی از کفش های خود را عرضه نموده که از مواد ارگانیک ساخته شده اند.

منبع: الی گشت

به "10 روش جدید که در سال 2019 باعث افزایش گردشگری می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 روش جدید که در سال 2019 باعث افزایش گردشگری می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید