کسب و کار

جزئیات نامه صمت به بانک ها درباره مسدودی 100 میلیونی حساب وکالتی خرید خودرو

­معاون وزیر صمت در نامه ای به مدیران عامل 27 بانک و موسسه اعتباری اظهار داشت که مسدودی وجوه حساب های طرح اولویت بندی خودروهای فراوری داخل برطرف گردد.

26 فروردین 1402

رئیس شرکت سرمایه گذاری دارویی پورا دارو ایرانیان: اهالی صنعت سلامت معتقدند که با هم تواناتر خواهیم بود

سید حمیدرضا بهشتی، رئیس شرکت سرمایه گذاری دارویی پورا دارو ایرانیان با اشاره به ضرورت همگرایی و هم افزایی فعالان صنعت سلامت برای حل مسائل و معضلات این حوزه گفت: صنعت سلامت برای توسعه و ارتقای کیفیت خدمات، به تنوع دیدگاه ها و سلائق احتیاج دارد.

15 اسفند 1401

آشنایی با برترین برند درب چوبی اتاق در ایران

فراوری درب های چوبی با استفاده از انواع چوب افرا، راش، توسکا و… انجام می گردد و با توجه به این که این نوع درب ها به زیبایی ساختمان ها یاری می نمایند، به اولویت انتخاب افراد تبدیل شده است. البته این موضوع تنها دلیل به کارگیری از چوب برای فراوری درب اتاق...

11 اسفند 1401

افزایش نجومی قیمت آپارتمان در پرند

به گفته بعضی از مشاوران املاک هم اکنون قدرت خرید برای مصرف کننده پایین آمده است و هرکسی نمی تواند ملک بخرد حتی در پرندی که سال گذشته با 300 میلیون تومان و دو سال قبل تر هم همان واحد را با 110 تا 120 میلیون تومان می شد خریداری کرد.

27 بهمن 1401

تیک طلایی توییتر، ماهی 1000 دلار ناقابل!

زومیت نوشت: براساس اسناد فاش شده، توییتر در ازای اعطای تیک طلایی به کسب وکارها میخواهد ماهانه 1٬000 دلار از آن ها حق اشتراک دریافت کند.

18 بهمن 1401

مراکز خرید مدرن و بازارهای سنتی بندرعباس

مراکز خرید بندرعباساغلب کسانی که به بندرعباس سفر می نمایند، قصدشان از این سفر علاوه بر سرگرمی خرید کردن هم می باشد چرا که در این شهر بندری برترین اجناس را می توانید با قیمت مناسب تهیه کنید و چمدانتان را با کالاهای با کیفیت پر کنید و به سمت محل زندگیتان...

11 دی 1401

نامحبوب ترین گوشی آیفون کنار گذاشته شد، عکس

دیجیاتو نوشت: تحلیلگر مطرح محصولات اپل، مینگ-چی کو در یک رشته توییت مدعی شده است که اپل یا فراوری گوشی آیفون SE 4 را لغو می نماید یا اینکه چنین کاری را تا سال 2024 به تعویق می اندازد.

7 دی 1401

طلای سیاه: چرا ترافل سیاه اسپانیا بسیار محبوب است؟

ترافل سیاه زمستانی که به عنوان طلای سیاه یا الماس سیاه شناخته می گردد مورد توجه سرآشپز ها در سراسر دنیا است. ترافل سیاه زمستانی هم چنین در فرانسه و ایتالیا رشد می نماید، اما اسپانیا بزرگترین فراوری کننده ترافل سیاه در دنیا است.

11 آذر 1401

93 هزار قطعه بچه ماهی تیلاپیا در سبزوار رهاسازی شد

مسئول شیلات اداره جهاد کشاورزی سبزوار گفت: 93 هزار قطعه بچه ماهی تیلاپیا در پنج واحد پرورش و تکثیر ماهی در اقلیم مستعد این شهرستان رهاسازی شد.

13 آبان 1401

اولین تبلت اندرویدی ویژه بچه ها AT&ampampT و سامسونگ

AT&T روز گذشته از اولین تبلت اندرویدی ویژه بچه ها خود رونمایی کرد. این تبلت که با همکاری سامسونگ طراحی شده است، نسخه ای از تبلت گلکسی تب A7 سامسونگ است که بعضی تغییرات سخت و افزاری و نرم افزاری را به همراه دارد.

11 آبان 1401

متقاضیان خرید خودرو و دارندگان خودرو فرسوده بخوانند ، ایران خودرو به این افراد امتیاز می دهد

مدیر بازاریابی ایران خودرو گفت: با توجه به سیاست های دولت مبتنی بر بند ف تبصره هفت قانون بودجه، 10 درصد از ظرفیت های فروش ماهانه ایران خودرو به طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اختصاص داده می گردد.

2 آبان 1401

حضور پیروز دانش آموزان کردستانی در جشنواره خوارزمی

دانش آموزان استان کردستان در مرحله کشوری هشتمین جشنواره نوجوان خوارزمی به نحو شایسته از آثار خود دفاع کردند.

24 مهر 1401

سبقت انیمیشن بر فیلم های اجتماعی در روزهای رکود سینما

انیمیشن پسر دلفینی در هفته پنجم اکران خود با فروش 42 هزار قطعه بلیط توانست صدر نشین جدول فروش بلیط سینما ها باقی بماند.

15 مهر 1401

فاصله تهران تا مشهد با قطار سریع السیر

سلام نو: آیا می دانید فاصله تهران تا مشهد با قطار سریع السیر چقدر است؟!؟ اگر گزینه مورد نظر شما برای سفر به مشهد از تهران، قطار می باشد باید بدانید که قطارها از انواع زیادی برخوردار هستند. یکی از قطارهای ایده آل برای سفر به مشهد مقدس، قطار سریع السیر است....

7 مهر 1401

10 هک یا ترفند روانشناسی که در موقعیت های زیادی برایتان مفید خواهند بود!

1- به یاد آوردن نام مردم از نان شب واجب تر است!نام افراد مسلما چیز مهمی برای آنهاست و وقتی با نامشان از آنها درخواست کنید یا سر صحبت را باز کنید تاثیر بسیاری بر روی آنها می گذارد. برخی از ما، حافظه نامی بدی داریم. خودتان را نبازید و اگر به محیط جدیدی رفتید...

8 مرداد 1401

ورود خودرو های مالی از سال آینده به بازار

وزیر صمت گفت: طراحی خودرو 18 ماه طول می کشد و ما کار طراحی خودروی مالی را از اواخر سال گذشته در شرکت ایران خودرو شروع کردیم و سال آینده وارد بازار می گردد.

1 مرداد 1401

خودرو بدون قرعه کشی برای مادران، شرایط ثبت نام چیست؟

به گزارش خبرنگاران، با وجود 200 هزار میلیارد تومان بدهی و زیان انباشته و کیفیت پایین محصولات، خودروسازان همچنان به طرح های فروش خود ادامه دهند. حالا هم آنها بر اساس قانون جوانی جمعیت، موظف به اجرای طرحی با عنوان خودرو بدون قرعه کشی برای مادران شده اند....

27 تیر 1401

سامسونگ باید مثل اپل و گوگل میان رده های خود را به تراشه های قدرتمندتر مجهز کند

حالا که اپل و گوگل در گوشی های میان رده و اقتصادی خود از تراشه های قدرتمند استفاده می کنند به نظر می رسد سامسونگ هم باید همین کار را انجام دهد.

23 تیر 1401

قیمت خرده فروشی شکر 20 هزار تومان معین شد

حداکثر قیمت هر کیلوگرم شکر فله برای مصرف کننده نهایی 20 هزار تومان مشخص شد. بعلاوه قیمت این محصول درب کارخانه و به صورت عمده 18 هزار تومان اعلام شده است.

17 تیر 1401

بیش از 571 هزار تردد نوروزی در جاده های گلستان ثبت شد

خبرنگاران/گلستان رئیس اداره ترانزیت و حمل و نقل بین الملل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از ثبت 571 هزار و 367 تردد از ابتدای طرح نوروزی 1401 تا به امروز در جاده های گلستان اطلاع داد.

31 خرداد 1401
تعداد: (151)