حضور پیروز دانش آموزان کردستانی در جشنواره خوارزمی

به گزارش وبلاگ پیشرو، دانش آموزان استان کردستان در مرحله کشوری هشتمین جشنواره نوجوان خوارزمی به نحو شایسته از آثار خود دفاع کردند.

حضور پیروز دانش آموزان کردستانی در جشنواره خوارزمی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان مرحله کشوری هشتمین جشنواره نوجوان خوارزمی، شهریور ماه 1401 به میزبانی استان اصفهان در اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید بهشتی اصفهان برگزار گردید.

استان کردستان با 9 تیم در 9 محور با عناوین ریاضی، مناظره علمی، پژوهش های علمی، ادبیات فارسی، کد نویسی، زبان خارجی، دست سازه، بازارچه های کسب و کار دانش آموزی و فعالیت های آزمایشگاهی در این جشنواره حضور پیدا کرد و دانش آموزان توانستند به نحو شایسته ای از آثار خود دفاع کنند.

با اینکه محور ریاضی، کد نویسی و مناظره علمی برای اولین بار به جشنواره اضافه شده بود و به اختیار استان ها نیز برای حضور گذاشته شده بود، اما استان کردستان در هر سه محور حضور پررنگ و قابل توجهی داشت.

حضور دانش آموزان استان در سه محور و در غرفه های زبان خارجی، فعالیت های آزمایشگاهی ودست سازه که در مراسم اختتامیه در نظر گرفته شده بود و در حضور وزیر آموزش و پرورش به کنندگی از سایر دانش آموزان کشور به ارائه کار خود پرداختند که از اتفاقات ویژه این دوره بود.

شایان ذکر است منتخبین کشوری در این مرحله از جشنواره به شبکه یادگیری دانش آموزان معرفی شدند تا نسبت به راهنمایی و تقویت استعداد های این دانش آموزان بیشتر پرداخته گردد.

وبلاگ پیشرو کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "حضور پیروز دانش آموزان کردستانی در جشنواره خوارزمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور پیروز دانش آموزان کردستانی در جشنواره خوارزمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید