اولین تبلت اندرویدی ویژه بچه ها AT&ampampT و سامسونگ

به گزارش وبلاگ پیشرو، AT&T روز گذشته از اولین تبلت اندرویدی ویژه بچه ها خود رونمایی کرد. این تبلت که با همکاری سامسونگ طراحی شده است، نسخه ای از تبلت گلکسی تب A7 سامسونگ است که بعضی تغییرات سخت و افزاری و نرم افزاری را به همراه دارد.

اولین تبلت اندرویدی ویژه بچه ها AT&ampampT و سامسونگ

به گزارش وبلاگ پیشرو به نقل از Galaxy Tab A7 Lite Kids Edition ،rahnamato به یک صفحه نمایش 8.7 اینچی، قاب مقاوم و اپلیکیشن کنترل والدین Samsung Kids مجهز شده است. این تبلت اندرویدی ارزان با مشخصات قابل توجهی مانند چیپست مدیاتک، 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی، باتری 5100 میلی آمپر ساعتی و اتصال LTE عرضه می گردد.

این دستگاه یک قاب بادوام برای محافظت دارد، قابلیتی که معمولا در تبلت های ویژه بچه ها یافت می گردد. پایه 360 درجه داخلی این تبلت سبب می گردد تا بچه ها بتوانند تقریباً از هر زاویه ای ویدئو ها را بر روی صفحه نمایش تبلت مشاهده نمایند.

والدین می توانند با استفاده از اپلیکیشن Samsung Kids، برنامه ها و مخاطبین مجاز برای دسترسی بچه ها را معین نمایند. آن ها بعلاوه می توانند به وسیله این برنامه مدت زمان روزانه مشخصی را برای استفاده از تبلت به وسیله بچه ها در نظر بگیرند.

جنی بل معاون ارشد بازاریابی محصولات بی سیم AT&T می گوید: اولین تبلت متمرکز بر بچه ها AT&T - Galaxy Tab A7 Lite Kids Edition سامسونگ یک گزینه ارزان برای والدین پرمشغله است که محدودیت های زمان بازی، برنامه های آموزشی سرگرم نماینده و قابلیت کنترل بچه ها را در اختیار آن ها قرار می دهد. این تبلت در تاریخ 4 نوامبر عرضه خواهد شد.

منبع: فرارو

به "اولین تبلت اندرویدی ویژه بچه ها AT&ampampT و سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تبلت اندرویدی ویژه بچه ها AT&ampampT و سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید