قرعه کشی کوپا آمه ریکا؛ برزیل در گروهی آسان نهاده شد، آرژانتین با مشتری کی روش روبه رو شد

به گزارش وبلاگ پیشرو، قرعه کشی جام ملت های آمریکای جنوبی برگزار گردید و 12 تیم حاضر در این رقابت ها رقبای خود را در مرحله گروهی شناختند.

قرعه کشی کوپا آمه ریکا؛ برزیل در گروهی آسان نهاده شد، آرژانتین با مشتری کی روش روبه رو شد

به گزارش وبلاگ پیشرو، قرعه کشی رقابت های جام ملت های آمریکای جنوبی موسوم به کوپا آمه ریکا، بامداد امروز (آدینه) در برزیل برگزار گردید تا 12 تیم حاضر در این رقابت ها، در گروه های سه گانه قرار بگیرند.

بر این اساس در این دوره رقابت های کوپا آمه ریکا که در سرانجام فصل جاری (ماه ژوئن) در سائوپائولوی برزیل برگزار می گردد، تیم ملی برزیل، میزبان رقابت ها در گروه نخست با تیم های پرو، ونزوئلا و بولیوی نهاده شد.

در گروه دوم این رقابت ها، آرژانتین نایب قهرمان دوره قبلی با رقبایی سرسخت تر مانند کلمبیا - تیمی که در صدد استخدام کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران است، و تیم ملی پاراگوئه همگروه شد. تیم ملی فوتبال قطر یکی از دو میهمان دعوت شده به کوپا آمه ریکای 2019 نیز در این گروه نهاده شده است.

در گروه سوم اروگوئه، با ژاپن دیگر تیم میهمان رقابت ها و همچنین تیم های ملی اکوادور و شیلی، مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات نهاده شده است.

بازی افتتاحیه کوپا آمه ریکای 2019، مصاف برزیل و بولیوی در تاریخ 14 ژوئن خواهد بود و این رقابت ها در پنج شهر برزیل برگزار می گردد. فینال این رقابت ها نیز 7 جولاری در استادیوم تاریخی ماراکانای ریودوژانیرو برگزار می گردد. پورتو آلگره، بلو هوریزنته و سالوادور دیگر شهرهای میزبان این رقابت ها هستند.

مراسم قرعه کشی کوپا آمه ریکا با حضور ستارگان پیشکسوت فوتبال آمریکای جنوبی مانند کافو کاپیتان سابق تیم ملی برزیل، خاویر زانتی کاپیتان پیشین تیم ملی آرژانتین و دیه گو لوگانو کاپیتان سابق تیم ملی اروگوئه انجام شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "قرعه کشی کوپا آمه ریکا؛ برزیل در گروهی آسان نهاده شد، آرژانتین با مشتری کی روش روبه رو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرعه کشی کوپا آمه ریکا؛ برزیل در گروهی آسان نهاده شد، آرژانتین با مشتری کی روش روبه رو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید