قیس الخزعلی: امضای قرارداد با شرکت دوو کره جنایت عظیم است

به گزارش وبلاگ پیشرو، قیس الخزعلی دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق با انتشار توییتی به امضای قرار داد دولت عراق با شرکت دوو کره جنوبی برای انجام پروژه بندر فاو، واکنش نشان داد و آنرا جنایت عظیم توصیف کرد.

قیس الخزعلی: امضای قرارداد با شرکت دوو کره جنایت عظیم است

وی ضمن انتقاد از کسانی که اقدام به امضای قرارداد با شرکت کره ای دوو برای توسعه بندر عظیم فاو نموده اند، اعلام کرد: روزی می آید که مفسدانی که با شرکت دوو کره قرارداد امضا کردند رسوا شوند. ملت آنها را می شناسند و آنها را به خاطر جنایت عظیمی در حق آیندگان مرتکب شدند تا به منافع شخصی خود برسند، مجازات خواهد نمود. ما تمام کوشش خود را برای ابطال این جنایت عظیم در حق عراق به کار خواهیم بست و امیدواریم که تمام شرافتمندان عراقی در کنار ما قرار گیرند و ساکت ننشینند.

طرح عظیم بازسازی و توسعه بندر فاو عراق از آوریل سال 2010 شروع شده و با گذشت بیش از 10 سال، بغداد نه تنها طرح را به انتها نرسانده، بلکه پروژه مذکور پیشرفت چندانی نیز نداشته است و محافل عراقی سنگ اندازی های دولت آمریکا را یکی از دلایل اصلی آن می دانند.

اکنون پس از گذشت این مدت، اخیراً یک شرکت چینی که اقدام به عقد قرارداد با دولت عراق برای ساخت بندر نموده بود، کنار گذاشته شد و شرکت کره ای دوو در این زمینه قراردادی را با بغداد به امضا رسانده است.

مخالفان شرکت کره ای دوو می گویند که کره جنوبی در واقع تابع اوامر آمریکاست.

منبع: خبرگزاری مهر

به "قیس الخزعلی: امضای قرارداد با شرکت دوو کره جنایت عظیم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیس الخزعلی: امضای قرارداد با شرکت دوو کره جنایت عظیم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید