مایکروسافت آفیس 2021 روز 13 مهر منتشر می گردد

به گزارش وبلاگ پیشرو، مایکروسافت روز گذشته آفیس LTSC را برای کاربران تجاری و دولتی منتشر کرد و قرار است در تاریخ 5 اکتبر (13 مهر) آفیس 2021 برای کاربران عادی ارائه گردد. آفیس LTSC برای صنایع و مشاغلی است که خیلی دیر به دیر از برنامه ها و سرویس های تازه استفاده می نمایند و بیش از هرچیزی به برنامه های باثبات احتیاج دارند.

مایکروسافت آفیس 2021 روز 13 مهر منتشر می گردد

این نسخه برخلاف مایکروسافت 365 همراه با ویژگی های هوش مصنوعی و ابری عرضه نمی گردد و ویژگی های نوی هم دریافت نخواهد کرد. طبق اعلام مایکروسافت، این شرکت 5 سال از آفیس LTSC پشتیبانی می نماید. از بین ویژگی های نو آفیس LTSC که راهی آفیس 2021 هم می شوند می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • قابلیت Line Focus: یک ویژگی شبیه حالت خواندن (Reading Mode) محسوب می گردد که به کاهش حواس پرتی و خوانایی بهتر فایل های ورد یاری می نماید.
  • عملکرد XLOOKUP: برای پیدا کردن موارد مختلف در جدول یا محدوده های قرار گرفته در ردیف های فایل های اکسل انجام وظیفه می نماید.
  • پشتیبانی از آرایه پویا: توابع نو اکسل که از آرایه های پویا استفاده می نمایند.
  • حالت تاریک: تمام برنامه های آفیس حالا از حالت تاریک بهره می برند.

البته مایکروسافت همچنان استفاده از مایکروسافت 365 را برای کاربران عادی و کسب وکارها توصیه می نماید. این شرکت مدتی قبل برای اولین بار خبر افزایش قیمت مایکروسافت 365 و آفیس 365 را بیان کرد که از مارس 2022 اعمال می گردد.

مایکروسافت هنوز قیمت آفیس 2021 را اعلام نکرده اما در هر صورت در تاریخ 5 اکتبر (13 مهر) در کنار ویندوز 11 منتشر می گردد. به زودی از جزئیات این سرویس و قیمت آن خبردار خواهیم شد.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ

به "مایکروسافت آفیس 2021 روز 13 مهر منتشر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکروسافت آفیس 2021 روز 13 مهر منتشر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید