مجوز افزایش قیمت چهار قلم محصول لبنی تکذیب شد

به گزارش وبلاگ پیشرو، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت کالا های اساسی وزارت جهاد کشاورزی تاکید نمود: هیچ گونه افزایش قیمتی برای چهار قلم محصول لبنی تنظیم بازاری و حتی سایر اقلام لبنی نخواهیم داشت.

مجوز افزایش قیمت چهار قلم محصول لبنی تکذیب شد

به گزارش ایلنا، مسعود امراللهی در مورد نامه اخیر انجمن لبنی مبنی بر عدم امکان تخصیص 50 درصدی فراوریاتشان به چهار قلم محصول لبنی تنظیم بازاری گفت: دیروز در جلسه با حضور نمایندگان سازمان حمایت مصرف نمایندگان و فراورینمایندگان، فروشگاه های زنجیره ای، بازرسی اتاق اصناف و سوپرمارکتی های استان تهران مشکل ضریب سود فراورینمایندگان و توزیع نمایندگان بررسی و معین شد.

وی با اشاره به ابلاغ مصوبه سود بین فراورینمایندگان و توزیع نمایندگان گفت: بر اساس این مصوبه مقرر شد فراورینمایندگان 50 درصد فراوریات خود را به فراوری چهار قلم محصول لبنی تنظیم بازاری و توزیع نمایندگان علاوه بر تأمین احتیاج بازار محصولات را با نرخ های مصوب قبلی در اختیار مصرف نمایندگان قرار دهند.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالا های اساسی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: در واقع مشکل اصلی فراورینمایندگان لبنی مقدار سود بین فراوری و توزیع بود که با ورود دولت و بررسی قیمت ها این مشکل رفع شد. در کنار چهار قلم محصول لبنی تنظیم بازاری قیمت سایر محصولات لبنی نیز افزایش قیمتی نخواهد داشت.

به گفته امراللهی، بر اساس مصوبه دولت، شهروندان باید شیر پاستوریزه 900 گرمی را با قیمت 15 هزار تومان، شیر کم چرب بطری یک لیتری را 18 هزار تومان، پنیر یو اف 400 گرمی را 37 هزار تومان و ماست دبه ای 2.5 کیلوگرمی را 49 هزار و 800 تومان طبق روال گذشته در فروشگاه های زنجیره ای و خرده فروشی های سراسر کشور خریداری نمایند.

وی از هموطنان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه گران فروشی و یا کمبود محصولات لبنی در بازار مراتب را به شماره تلفن 124 سازمان تعزیرات برای برخورد قانونی با متخلفان اعلام نمایند.

منبع: فرارو

به "مجوز افزایش قیمت چهار قلم محصول لبنی تکذیب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز افزایش قیمت چهار قلم محصول لبنی تکذیب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید