مراسم روز جهانی جهانگردی در هورامان تخت برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ پیشرو، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، مراسم روز جهانی جهانگردی در هورامان تخت برگزار می گردد.

مراسم روز جهانی جهانگردی در هورامان تخت برگزار می گردد

عقوب گویلیان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: بیشتر روستاهای شهرستان سروآباد توان و پتانسیل تبدیل شدن به روستای هدف گردشگری در سطح کشور را با توجه به فرهنگ غنی، معماری پلکانی، طبیعت زیبا و... را دارند.

وی اضافه نمود: ثبت جهانی هورامان رویدادی مسرت بخش و دستاورد بزرگی بود که احتیاج است با همکاری و همدلی فرماندار و مسئولین سروآباد در راستای حفظ و حراست از این دستاورد برنامه ریزی لازم انجام گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اسم کرد: برنامه ریزی های لازم برای توسعه منطقه هورامان در سه حوزه میراث فرهنگی، صنعت گردشگری و صنایع دستی و هنرهای سنتی است.

یوسف باشی با تقدیر از کوشش ها و اقدامات موثر اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان در جریان ثبت جهانی هورامان گفت: برای معرفی بهتر منطقه هورامان در سطح ملی و بین المللی اعتبار ویژه ای به این منظور اختصاص خواهیم داد.

فرماندار شهرستان سروآباد اظهار کرد: این فرمانداری آماده همکاری کامل برای برگزاری مراسم روز جهانی جهانگردی در شهر هورامان با رعایت پروتکل های بهداشتی است.

شایان ذکر است در این جلسه آرمان وطن دوست معاون گردشگری و سرمایه گذاری استان، بخشدار هورامان، شهرداری هورامان و مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سروآباد هم حضور داشتند.

منبع: همگردی

به "مراسم روز جهانی جهانگردی در هورامان تخت برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم روز جهانی جهانگردی در هورامان تخت برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید