می خواهند لیگ والیبال سریع تمام گردد تا زودتر به قراردادشان برسند

به گزارش وبلاگ پیشرو، بهروز عطایی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره پیشنهادات فدراسیون والیبال برای نحوه ادامه برگزاری رقابت های لیگ برتر گفت: فدراسیون در هیچیک از بسته های پیشنهادی بازی متمرکز را اعلام نکرده است. در پیشنهاد اول مسابقات به صورت رفت و برگشت طبق روال جاری برگزار می گردد. در پیشنهاد دوم نیز مسابقات در دور رفت و برگشت بدون تغییر برگزار و فقط مرحله پلی آف به صورت متمرکز خواهد بود که این دو شیوه بسیار شبیه به هم هستند و هیچیک از باشگاه ها با آن موافقت ندارند.

می خواهند لیگ والیبال سریع تمام گردد تا زودتر به قراردادشان برسند

سرمربی تیم والیبال هراز آمل تاکید نمود: در شیوه سوم نیز قرار است تا انتها دور رفت، رقابت ها طبق روال جدید برگزار گردد و برای دور برگشت بر اساس امتیازات دور رفت در دو گروه تقسیم شوند و به صورت رفت و برگشت مسابقه دهد. پس در این مرحله نیز صحبتی از شیوه متمرکز نشده است.

وی اضافه کرد: از سه پیشنهاد ارائه شده توسط فدراسیون، یک روش را باید انتخاب کنیم. ما با گزینه سوم یعنی برگزاری مسابقات در دو گروه به صورت رفت و برگشت موافق هستیم.

سرمربی تیم هراز آمل تاکید نمود: بعضی در مصاحبه های خود اعلام نموده اند که شهرهای عظیم میزبان مسابقات متمرکز گردد اما در حال حاضر در بسیاری از کلانشهرها بحث ورود و خروج مطرح است و همین کار را سخت می نماید.

عطایی گفت: ما نباید از مسائل فنی غافل شویم. رقابت ها اگر به صورت متمرکز برگزار گردد، حدبیشتر طی 20 روز به اتمام خواهد رسید و این برای تیم ملی مشکل ساز خواهد بود چرا که سال المپیک را در پیش داریم و بازیکنان باید آماده شوند. در حال حاضر بسیاری از بازیکنان ناآماده هستند و این به تیم ملی صدمه خواهد زد.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد بازی ها به صورت متمرکز و تا دی ماه به انتها برسد ملی پوشان تا فروردین ماه چگونه باید آماده شوند. نمی دانم چرا بعضی تمایل دارند مسابقات خیلی زود به اتمام برسد. آنها به دنبال منافع شخصی هستند و هر چه سریع تر با انتها رقابت ها، قراردادهای خود را دریافت نمایند. برایم عجیب است که حتی مدیران بعضی از باشگاه ها نیز به دنبال انتها زودهنگام مسابقات هستند. پس چرا هزینه کردند؟

عطایی با اشاره به ویروس کرونا تاکید نمود: به هر حال این بیماری وجود دارد و شترسواری دولا دولا نمی گردد. باید دید آیا بازیکنان در سفرها به ویروس کرونا مبتلا شده اند؟ چیزی که در فضای مجازی مشاهده می کنیم خلاف این را ثابت می نماید. آنها یا در رستوران ها و یا در باشگاه ها حضور دارند. تا به امروز در تیم ما فقط دو بازیکن مبتلا شده اند چرا که آنها را کنترل می کنیم.

سرمربی هراز آمل ادامه داد: متاسفانه باشگاه ها بازیکنان را رها می نمایند. باید یک فرقی بین باشگاهی که کنترل می نماید با باشگاهی که بی تفاوت است وجود داشته باشد. نباید برطرف مسئولیت کرد. ما باید همچنین منافع تیم ملی را نیز در نظر بگیریم.

بهروز عطایی در انتها گفت: بیشتر رقابت ها در سایر رشته ها در آستانه شروع هستند اما ما می خواهیم مسابقاتی را که شروع نموده ایم تعطیل کنیم. از باشگاه ها گلایه دارم. چطور برای دو ماه بازی 15 میلیارد هزینه می نمایند. باید چارچوب منطقی لحاظ گردد و بهترین تصمیم گرفته گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "می خواهند لیگ والیبال سریع تمام گردد تا زودتر به قراردادشان برسند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می خواهند لیگ والیبال سریع تمام گردد تا زودتر به قراردادشان برسند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید