نامجومطلق: سعادتمند در این شرایط سخت باید مدیریت خودش را نشان دهد، غیر از پرسپولیس، دیگر مدعیان هم برای قهرمانی شانس دارند

به گزارش وبلاگ پیشرو، مجید نامجومطلق مربی تیم فوتبال استقلال تهران تاکید کرد که پرسپولیس تنها مدعی قهرمانی نیست و دیگر مدعیان هم برای رسیدن به این عنوان شانس دارند.

نامجومطلق: سعادتمند در این شرایط سخت باید مدیریت خودش را نشان دهد، غیر از پرسپولیس، دیگر مدعیان هم برای قهرمانی شانس دارند

مجید نامجومطلق در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ پیشرو، در مورد تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتبال و آخرین شرایط بازیکنان استقلال گفت: متاسفانه نزدیک به دو ماه است که شرایط سختی را تجربه می کنیم و فکر می کنم در حال حاضر حفظ سلامتی مردم از هر چیزی مهمتر باشد. ما هم مثل همه تیم ها از تمرینات تیمی دور هستیم ولی بازیکنان تمرینات انفرادی را انجام می دهند، فعلا منتظر هستیم تا ببینیم چه شرایطی ایجاد خواهد شد و چه تصمیمی در مورد ادامه بازی ها گرفته می شود.

وی در قسمت دیگری از حرف هایش مطرح نمود: متاسفانه شرایط سخت مردم باعث شده تا خیلی ها برای امرار معاش و کسب در آمد از خانه هایشان بیرون بیایند. این مردم همیشه در سخت ترین شرایط کنار دولت بوند ولی حالا این دولت است که باید در این شرایط سخت از مردم حمایت کنند. امیدوارم این دولت در این شرایط سخت به مردم ثابت کند که یک دولت خدمت گزار است.

نامجومطلق در ارتباط با بحث تعطیلی قطعی لیگ برتر و اینکه پرسپولیسی ها معتقدند باید این تیم را به عنوان قهرمان معرفی کنند، بیان کرد: در حال حاضر ریشه کن شدن این بیماری و سلامتی مردم از هر چیزی مهمتر است و فوتبال همیشه وجود دارد. فعلا که هیچ کدام از لیگ های دنیا تصمیم خاصی نگرفته اند و احتمال ادامه بازی ها هم وجود دارد. من معتقدم در حال حاضر همه مدعیان برای قهرمانی در لیگ برتر شانس دارند و این منطقی نیست که اگر لیگ نیمه کاره باقی ماند قهرمان را معرفی کنند.

مربی استقلال افزود: در حال حاضر تیم ما 10 بازی تا انتها لیگ فرصت دارد تا امتیازهای لازم را کسب کند. اگر یک بازی عقب افتاده را ببریم، اختلاف امتیازمان با تیم صدرنشین 8 امتیاز خواهد شد و جبران این امتیاز در 9 بازی اصلا غیر ممکن نیست.

نامجومطلق در ارتباط با انتخاب سعادتمند به عنوان مدیرعامل جدید استقلال شرح داد: من شناخت زیادی از ایشان ندارم ولی برای آقای سعادتمند آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم استقلال را به آرامش برساند. یکی از مسائل اساسی استقلال به مسائل مالی مربوط می شود و اعتقادم این است که مدیرعامل استقلال باید در این شرایط سخت خودش را نشان دهد. امیدوارم مسائل مالی باشگاه خیلی زود برطرف شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نامجومطلق: سعادتمند در این شرایط سخت باید مدیریت خودش را نشان دهد، غیر از پرسپولیس، دیگر مدعیان هم برای قهرمانی شانس دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامجومطلق: سعادتمند در این شرایط سخت باید مدیریت خودش را نشان دهد، غیر از پرسپولیس، دیگر مدعیان هم برای قهرمانی شانس دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید