ناگلسمان: طرفداران بنفیکا نگران نباشند، برترین ترکیب را به مصاف بارسلونا می فرستم، آنها هنوز مدعی قهرمانی هستند

به گزارش وبلاگ پیشرو، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ می گوید در بازی فردا با بارسلونا، برترین ترکیب از بازیکنانی که دارد را به مصاف کاتالان ها خواهد فرستاد.

ناگلسمان: طرفداران بنفیکا نگران نباشند، برترین ترکیب را به مصاف بارسلونا می فرستم، آنها هنوز مدعی قهرمانی هستند

به گزارش وبلاگ پیشرو، یولیان ناگلسمان که تیم تحت هدایتش فردا شب (چهارشنبه) در هفته خاتمهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم خالی از تماشاگر آلیانتس آره نا پذیرای بارسلونا است، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این ملاقات گفت: بارسلونا تیم خیلی خوبی است. آنها همچنان بازیکنان خوبی دارند. بارسلونا به خاطر جایگاهش در جدول رده بندی تحت فشار است و در بازی فردا تمام توان خود را به کار خواهد بست که این نکته خوبی از منظر فوتبالی است. برای ما کسب سه امتیاز از حذف بارسلونا از دور رقابت ها بیشتر اهمیت دارد.

وی اضافه نمود: ژاوی و تیمش جلسات تمرینی زیادی با هم نداشته اند. آنها حالا بیشتر از گذشته دفاع می نمایند و نسبت به قبل حریف را در نیمه آنها بیشتر تحت فشار قرار می دهند که این باعث می گردد فضای پشت شان خالی بماند چون پوشش دادن تمامی نقاط زمین سخت است. من هنوز هم بارسلونا را به عنوان مدعی قهرمانی می بینم.

سرمربی بایرن مونیخ توضیح داد: لاماسیا (آموزشگاه باشگاه بارسلونا) حالا دوباره در حال فراوری بازیکنان بیشتری است، اتفاقی که در سه یا چهار سال پیش خیلی رخ نداد. با وجود فرنکی دیونگ آنها یکی از برترین خط میانی ها را در سطح دنیا دارد. به نظرم بارسا در جهت درستی قرار گرفته است.

ناگلسمان در خصوص اینکه آیا در بازی فردا از سیستم چرخشی استفاده خواهد نمود یا خیر، گفت: ما با برترین ترکیب از بازیکنانی که در اختیار داریم، به مصاف بارسلونا خواهیم رفت. از همین جا به طرفداران بنفیکا (تیمی که با بارسلونا رقابت نزدیکی برای صعود از مرحله گروهی دارد) درود می فرستم و به آنها می گویم که نگران نباشند.

وی درباره شرایط بازیکنانش اعلام نمود: متأسفانه لئون گورتسکا نتوانست تمرین امروز را به خاتمه برساند و در بازی فردا در دسترس نخواهد بود. سرژ گنابری هم در بازی با دورتموند از ناحیه عضله نزدیک نماینده دچار مصدومیتی شده و فردا بازی نخواهد نمود. چوپو موتینگ هم هنوز مشکلاتی دارد و تمرین ننموده است.

یولیان ناگلسمان در تکمیل صحبت هایش اعلام نمود: کیمیش فردا تست خواهد داد و به طور معمول از قرنطینه خارج خواهد شد اما منطقی نیست که فردا از او استفاده کنیم و باید در پی بازی گرفتن از او در بازی شنبه باشیم. لوکاس هرناندز هم عالی کار می نماید، اما مطمئن نیستم که آیا در بازی فردا از ابتدا در ترکیب خواهد بود، این در حالی است که ما شنبه هفته آینه هم یک بازی مهم با ماینتس داریم. در خصوص سابیتزر هم باید بگویم که او برای بازگشت به شرایط بازی هنوز به زمان احتیاج دارد.

بایرن در حالی از ساعت 23:30 فردا (چهارشنبه) در استادیوم آلیانتس آره نا به مصاف بارسلونا می رود که پیش از این با کسب 15 امتیاز صعودش به مرحله یک هشتم نهایی به عنوان صدرنشین گروه E را قطعی نموده است. رقابت برای کسب جایگاه دوم این گروه در حال حاضر بین بارسلونای 7 امتیازی و بنفیکای 5 امتیازی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ناگلسمان: طرفداران بنفیکا نگران نباشند، برترین ترکیب را به مصاف بارسلونا می فرستم، آنها هنوز مدعی قهرمانی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناگلسمان: طرفداران بنفیکا نگران نباشند، برترین ترکیب را به مصاف بارسلونا می فرستم، آنها هنوز مدعی قهرمانی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید