پیغام باشگاه ذوب آهن برای خلعتبری؛ سه شنبه همه ما شماره 9 خواهیم بود

به گزارش وبلاگ پیشرو، باشگاه ذوب آهن در پی مصدومیت محمدرضا خلعتبری بازیکن جدید خود پیامی احساسی صادر کرد.

پیغام باشگاه ذوب آهن برای خلعتبری؛ سه شنبه همه ما شماره 9 خواهیم بود

به گزارش وبلاگ پیشرو و به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن، در این پیغام آمده است: محمدرضا خلعتبری عزیز، سلام چند هفته حضور دوباره تو در باشگاه خاطراتت کافی بود تا بار دیگر به ارزش های شخصیتی و فنی تو به عنوان یک بازیکن بزرگ پی ببریم.

در شرایطی که همه ما از حضور تو در ذوب آهن بسیار راضی بودیم، حادثه ای ناخوشایند، کام همه ما از همبازیان تو در ترکیب تیم ذوب آهن گرفته تا کادر فنی و اجرایی تیم، مجموعه باشگاه و طرفداران و همه فوتبال دوستان اصفهان و ایران را تلخ کرد. حادثه ای که کوشش ستودنی و تعصب مثال زدنی ات به پیراهن سبز ذوب آهن به وضوح در آن متبلور بود.

آنچه معین است تو محمدرضای عزیز به سرعت به معالجه پای مصدومت خواهی پرداخت و تمریناتت را پس از بهبودی شروع خواهی نمود تا بار دیگر شاهد حضور و هنرنمایی تو در مستطیل سبز باشیم. مطمئن باش تا بازگشت باشکوهت با پیراهن شماره 9 ذوب آهن، همه ما پیراهن تو را به تن خواهیم داشت و بی صبرانه منتظر قدرت نمایی تو در برخورد با این مصدومیت خواهیم ماند.

سه شنبه میعادگاه ما خواهد بود برای بیان این موضوع که در دوران سخت مصدومیت کنار تو هستیم و امیدواریم بردی شیرین را به تو هدیه کنیم...

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پیغام باشگاه ذوب آهن برای خلعتبری؛ سه شنبه همه ما شماره 9 خواهیم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام باشگاه ذوب آهن برای خلعتبری؛ سه شنبه همه ما شماره 9 خواهیم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید