چرا حتی در عصر دیجیتال سالنامه های چاپی هنوز بسیار مفید هستند؟

به گزارش وبلاگ پیشرو، بسیاری از مردم متوجه شده اند که چگونه حس ما از زمان، در طول همه گیری ویروس کرونا مخدوش شد و سررسید را بسیار مفیدتر کرد. با وجود افزایش استفاده از دستگاه های تلفن همراه، چاپ هنوز زنده است. بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه تقویم های چاپی منسوخ نشده و قطعا هنوز مفید هستند.

چرا حتی در عصر دیجیتال سالنامه های چاپی هنوز بسیار مفید هستند؟

بیشتر بخوانید : ساک دستی آماده در تعداد کم از کجا خریداری کنید ؟

دلایل اینکه در عصر دیجیتال هنوز سالنامه های چاپی مفید هستند:

مشاهده آن ها آسانتر است

بدون صفحه نمایش کوچک و ورود خسته نماینده گوشی ها، تماشا آن ها راحت تر می باشد. از آنجایی که ما در عصر دیجیتال زندگی می کنیم، ممکن است تعجب کنید که چرا کسی به تقویم چاپی احتیاج دارد؟

استفاده از تقویم گوگل، تقویم استاندارد تلفن، یا فیس بوک و سایر رسانه های اجتماعی برای بهره وری بیشتر و یادآوری، یک فرایند اخیر بوده است. با این حال، پس از آنالیز دقیق تر، مطالعات نشان می دهد که 78٪ از مردم هنوز تقویم کاغذی دارند. در حالی که برنامه ریزان دیجیتال و کاغذی می توانند به راحتی همزیستی داشته باشند، تقویم های سنتی سازماندهی بیشتر را در یک نگاه آسان تر می نمایند، بدون احتیاج به تاخیر در ورود به سیستم، صفحه های مینیاتوری برای چشم دوختن، یا بوق ها و هشدارهای آزاردهنده.

بیشتر بخوانید : 10 فروشگاه برتر هدایای تبلیغاتی در ایران

آن ها ابزارهای بازاریابی عالی هستند

شما عبارت خارج از دید، خارج از فکر را شنیده اید و نتیجه آن نیز درست است. با یک یادآوری گرافیکی حرفه ای که برای حمایت آن ها در تمام طول سال ارزش قائل هستید، کسب و کار خود را در خط مقدم فکر مشتریان خود نگه دارید. امتیاز این است که یک تقویم جالب توجه می تواند به وسیله مخاطبان وسیع تری مشاهده گردد که با افتخار در فضای کاری گیرنده نمایش داده گردد.

جدای از کاربردهای عملی تقویم ها، آن ها یکی از برترین هدایا از نظر بازاریابی هستند. زیرا برند شما را در 365 روز سال در معرض دید مشتریان شما قرار می دهند. تقویم دیواری، تقویم رومیزی، تقویم سفارشی و یادداشت همگی ابزار بازاریابی موثری هستند که برند شما را در بازار رقابتی متمایز می نماید.

بیشتر بخوانید : مشاهده نمونه کار و فهرست قیمت سررسید تبلیغاتی

تقویم های چاپی را می توان شخصی و سفارشی کرد

با توجه به نکته بالا، قرار است یک تقویم چشم نواز باشد. استفاده از تصاویر زیبا و جالب توجه که تصویر و شخصیت برند شما را نشان می دهند، تقویمی سفارشی ایجاد می نماید که تماشا آن به عنوان مهلتی از چالش های روزانه لذت بخش است.

استفاده از تقویم های چاپی به عنوان تزئینات

به طور کلی، اولین تقویمی که کسی دریافت می نماید برنده می گردد. هنگامی که در جای خود نهاده شد، احتیاجی به تقویم دیگری نیست. البته مگر اینکه تقویم بعدی یک اثر هنری باشد!

از میان انواع تم های هیجان انگیز انتخاب کنید، یا با یاری طراحان گرافیک اجازه دهید با لوگو و تصاویر شما جادوی خود را انجام دهند.

منبع: مجله چاپخونه

به "چرا حتی در عصر دیجیتال سالنامه های چاپی هنوز بسیار مفید هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا حتی در عصر دیجیتال سالنامه های چاپی هنوز بسیار مفید هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید