ارائه آموزش های جدید مالی به کارگران، ارسال درآمد برای خانواده ها

به گزارش وبلاگ پیشرو، سازمان جهانی کار در تازه ترین گزارش خود درباره مهاجرت نیروی کار و انتقال درآمد حاصل از کار در بازارهای خارجی برای کشورهای نیروفرست، گفت: ارائه آموزش های مالی می تواند باعث انجام پشتیبانی مفید برای کارگران مهاجر و خانواده های آنها در زمینه مدیریت درآمد و بودجه خود شود.

ارائه آموزش های جدید مالی به کارگران، ارسال درآمد برای خانواده ها

در حال حاضر، بساری از مهاجران هندی، چینی، فیلیپینی، مکزیکی، نیجریه ای و مصری و همچنین بسکمک دیگر از کشورهای آفریقایی؛ مبالغی را برای استفاده خانواده های خود به کشورهایشان ارسال می کنند.

بر پایه گزارش سازمان جهانی کار، در بسکمک از کشورهای آفریقایی کسی که به اروپا می رود و پیروز به پیدا کردن کار می شود به عنوان یک قهرمانی که می تواند خانواده را از مسائل نجات دهد، دیده می شود.

ارائه آموزش های مالی همچنین می تواند به کارگران مهاجری که در حال برنامه ریزی برای بازگشت به خانه و یا شروع کسب و کار برای خودشان هستند نیز کمک کند. در حال حاضر، سازمان جهانی کار ابزارهای آموزش مالی را برای مهاجران توسعه داده است.

این آموزش ها به مهاجران برخی کشورها مانند بنین، بورکینافاسو، کامبوج، اتیوپی، اندونزی، کنیا، مالی، موریتانی، مولداوی، مراکش، میانمار، فیلیپین و سنگال ارائه شده است. همچنین جلسات آموزشی نیز با همکاری نزدیک مقامات محلی، شرکای اجتماعی و انجمن های مهاجران در سنگاپور، مالزی، تایلند، فرانسه، اسپانیا و ایتالیا برگزار شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ارائه آموزش های جدید مالی به کارگران، ارسال درآمد برای خانواده ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه آموزش های جدید مالی به کارگران، ارسال درآمد برای خانواده ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید