برگزاری اولین دوره نمایشگاه کار مجازی در دانشگاه شهرکرد

به گزارش وبلاگ پیشرو، اولین نمایشگاه کار مجازی استان چهارمحال و بختیاری برای دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی در دانشگاه شهرکرد برگزار گردید.

برگزاری اولین دوره نمایشگاه کار مجازی در دانشگاه شهرکرد

به گزارش گروه استان های وبلاگ پیشرو از شهرکرد، محسن مبینی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهرکرد گفت: آشنایی دانشجویان و فارغ التحصیلان با شرایط استخدامی، معرفی صنایع و شرکت های استان چهارمحال و بختیاری به دانشجویان و فارغ التحصیلان، شناسایی فرصت های شغلی در صنایع و شرکت ها و معرفی فارغ التحصیلان دانشگاهی توانمند برای به کارگیری و افزایش سطح مهارت و اشتغال پذیری دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی به وسیله ایجاد یک محیط شبیه سازی شده مصاحبه شغلی از اهداف برگزاری این نمایشگاه بود.

او اضافه کرد: در این نمایشگاه 91 مصاحبه شغلی انجام شد و در خاتمه 18 نفر پیروز به جلب نظر صنایع و شرکت ها جهت ادامه همکاری شدند که برای طی مراحل تکمیلی مصاحبه و استخدام به واحد های عملیاتی مورد نظر معرفی شدند.

مبینی گفت: این نمایشگاه با همکاری و پشتیبانی شرکت های فولاد سفید دشت، شیر خشک نوزاد پگاه، کیمیاگران تغذیه، فرادانه، به مالت، شیمیایی کولاک، پلی دشت، آذر باد نیرو پارسا، زیست رویش و مرکز روانسنجی انتخاب، به صورت غیر حضوری در سامانه جامع امور مهارتی، فناوری و پژوهشی دانشگاه شهرکرد برگزار گردید.

ش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "برگزاری اولین دوره نمایشگاه کار مجازی در دانشگاه شهرکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری اولین دوره نمایشگاه کار مجازی در دانشگاه شهرکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید