بیش از 571 هزار تردد نوروزی در جاده های گلستان ثبت شد

به گزارش وبلاگ پیشرو، خبرنگاران/گلستان رئیس اداره ترانزیت و حمل و نقل بین الملل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از ثبت 571 هزار و 367 تردد از ابتدای طرح نوروزی 1401 تا به امروز در جاده های گلستان اطلاع داد.

بیش از 571 هزار تردد نوروزی در جاده های گلستان ثبت شد

عبدالحمید قورچاقی در مصاحبه با خبرنگار وبلاگ پیشرو اظهار کرد: رانندگان و کاربران وسایل نقلیه برای حفظ جان خود و جلوگیری از تصادفات باید قوانین و الزامات رانندگی را رعایت نمایند، به همین دلیل پویش منفی 20 از شروع طرح نوروزی در محورهای بزرگراهی و شریانی استان گلستان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی لازم در مورد پویش منفی 20 به شهروندان، کاربران خودروها و جامعه حمل و نقل استان گلستان اجرا شده است، اضافه نمود: خوشبختانه پویش منفی 20 با استقبال مطلوب جامعه هدف همراه بوده و امیدوارم با اجرای این طرح شاهد حوادث جاده ای در محورهای مواصلاتی استان گلستان نباشیم.

رئیس اداره ترانزیت و حمل و نقل بین الملل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با بیان اینکه مسافران نوروزی از چهار محور وارد استان گلستان می شوند، توضیح داد: آمارها در سامانه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نشان می دهد که در دوم فروردین ماه 1401، 44 هزار و 382 خودرو وارد استان گلستان شدند.

قوچاقی با اشاره به آمار کل ترددهای ثبت شده در محورهای استان گلستان، گفت: دستگاه های ترددشمار ما تردد 571 هزار و 367 خودرو را در استان گلستان ثبت کردند، بعلاوه در بخش جابه جایی مسافر نزدیک به 4 هزار و 794 مسافر از حوزه حمل و نقل جاده ای استقبال کردند.

وی با بیان اینکه تا به امروز 836 نفر از حوزه حمل و نقل ریلی و 254 مسافر از حمل و نقل هوایی استفاده کردند، یادآور شد: پیش فروش بلیط اتوبوس در گلستان در تاریخ دوم فروردین ماه 1401، 454 نفر بوده است، بعلاوه بیشترین تردد ثبت شده مربوط به محور گرگان به علی آبادکتول بود که در این محور 38 هزار و 660 تردد به وسیله دستگاه ها و سامانه های ترددشمار ما ثبت شده است.

نماینده تام الاختیار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در ستاد خدمات سفر گلستان با بیان اینکه دوربین های نظارتی و ثبت تخلفات در محورهای مختلف استان گلستان فعال هستند، بیان نمود: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان گلستان باز است و از تمامی مسافران نوروزی درخواست می کنم رعایت قوانین هدایت و رانندگی و سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بیش از 571 هزار تردد نوروزی در جاده های گلستان ثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 571 هزار تردد نوروزی در جاده های گلستان ثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید