تارتار: چیزی نمانده بود رکورد شکست ناپذیری ما شکسته گردد

به گزارش وبلاگ پیشرو، خبرنگاران/بوشهر سرمربی نفت مسجد سلیمان می گوید چیزی نمانده بود که رکورد شکست ناپذیری ما شکسته گردد که به لطف خدا توپ آخر با ضربه سر بسیار زیبای عماد میرجوان به گل تبدیل شد...

تارتار: چیزی نمانده بود رکورد شکست ناپذیری ما شکسته گردد

مهدی تارتار در کنفرانس خبری بعد از ملاقات با تیم پارس جنوبی جم گفت: سعی کردیم به گل برسیم و خداراشکر تغییرات جواب داد ولی خیلی دیر! چیزی نمانده بود که رکورد شکست ناپذیری ما شکسته گردد که خدا عنایت کرد و توپ آخر با ضربه سر بسیار زیبای عماد میرجوان به گل تبدیل شد و توانستیم این فرایند را کماکان ادامه دهیم. فکر می کنم در مجموع نتیجه تساوی در برابر پارس جنوبی جم عادلانه است.

وی اظهار کرد: الحمدلله تا امروز و تا اینجای کار توانسته ایم نتایج قابل قبولی را کسب کنیم ولی با توجه به اینکه این سه تیم نفتی طرفداران پرشور و محرومی دارند امیدوارم که مسئولین عنایت ویژه داشته باشند.

به گزارش وبلاگ پیشرو، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان اعلام کرد: البته شنیده ایم که وزیر محترم دستوراتی برای حل مسائل این سه تیم داده است، امید داریم که سریع تر انجام گردد. اقدامات به موقع باشد تا این سه تیم دچار مشکل نشوند.

تارتار اضافه نمود: امیدوارم تیم پارس جنوبی جم حمایت گردد و بتواند سال های سال در لیگ بماند. همچنین خوشحالم که مشکل هتل اینجا حل شد و همه تیم ها می توانند در شهر جم اسکان یافته و در کنفرانس ها و بازی ها شرکت نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تارتار: چیزی نمانده بود رکورد شکست ناپذیری ما شکسته گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: چیزی نمانده بود رکورد شکست ناپذیری ما شکسته گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید