تشکیل 55 پرونده برای اصناف متخلف در قزوین

به گزارش وبلاگ پیشرو، 55 پرونده برای اصناف متخلف در استان قزوین به دلیل بی توجهی به اجرای مصوبات ملی ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا از سوی تعزیرات حکومتی تشکیل شد.

تشکیل 55 پرونده برای اصناف متخلف در قزوین

به گزارش وبلاگ پیشرو آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت:همزمان با شیوع کرونا در استان از دهم اسفند 98 تا 15 فروردین 99، 118 مورد گشت مشترک شامل 4 هزار و 200 مورد بازرسی از اصناف در خصوص اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا و همچنین مقابله و شناسایی با تخلفاتی چون احتکار و گران فروشی اقلام بهداشتی صورت گرفته است.

هوشنگ محمدی اضافه نمود: در این مدت 12 واحد صنفی با تخلفات بالا و بی توجه به اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله و پیشگیری از کرونا از سوی تعزیرات حکومتی پلمب و تعطیل شدند.

وی با بیان اینکه همکاری کسبه و اصناف قزوین با دستگاه های اجرایی و ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا بسیار خوب و مثال زدنی بوده است، گفت: تشکیل 55 پرونده با توجه به فعالیت 38 هزار واحد صنفی در قزوین رقم ناچیزی است و باید در این مورد از همکاری خوب اصناف قدردانی کرد.

محمدی اضافه نمود: اصناف کم خطر بر اساس مصوبه و تصمیم ستاد ملی مقابله و پیشگیری از کرونا از 23 فروردین ماه فعالیت خود را با رعایت پروتکل های بهداشتی از سر می گیرند و اصناف پرخطر کماکان تا خاتمه فروردین ماه تعطیل خواهند بود.

وی گفت: گشت های تعزیرات حکومتی استان قزوین در قالب 6 تیم صبح ها و 6 تیم عصرها به گشت زنی و بازرسی از اصناف می پردازند و با تخلفات احتمالی برخورد می نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "تشکیل 55 پرونده برای اصناف متخلف در قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل 55 پرونده برای اصناف متخلف در قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید