ثبت بیش از 440 هزار نفر شب اقامت در خراسان رضوی

به گزارش وبلاگ پیشرو، خبرنگاران/خراسان رضوی معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: از 25 اسفند 1399 تا 10 فروردین ماه امسال، 447 هزار و 909 نفر شب اقامت در استان ثبت شده است.

ثبت بیش از 440 هزار نفر شب اقامت در خراسان رضوی

یوسف بیدخوری در گفت وگو با وبلاگ پیشرو در مورد آمار شب اقامت های به ثبت رسیده در خراسان رضوی اظهار کرد: از این آمار 39 درصد اقامت ها در هتل ها، 21 درصد در هتل آپارتمان ها، 24 درصد در میهمان پذیرها، 11 درصد در خانه مسافرهای رسمی، 2 درصد در اقامت گاه های بوم گردی و 0.6 درصد در مجتمع های گردشگری به ثبت رسیده است.

معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی با تاکید بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری خراسان رضوی توضیح داد: در راستای رعایت حقوق مسافران و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، بیش از 3000 بازدید و نظارت از مراکز اقامتی، رستوران ها، مراکز پذیرایی و بین راهی، دفاتر خدمات مسافرتی، کمپ ها، مهمانسراها، خانه مسافرها و... به عمل آمده است.

بیدخوری گفت: از این میزان بازدید، 29 فقره مورد تشویق قرار گرفته و 216 مورد تذکر و 47 مورد اخطار کتبی دریافت کردند که در پی آن 18 مرکز اقامتی تعطیل و یا به حالت تعلیق درآمدند.

وی ادامه داد: همچنین 23 مورد شکایت واصله از مراکز اقامتی و دفاتر خدمات مسافرتی و تورها به دست ما رسیده 5 مورد آن پایان یافته و مابقی آنان در حال رسیدگی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ثبت بیش از 440 هزار نفر شب اقامت در خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت بیش از 440 هزار نفر شب اقامت در خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید