خبرنگاران مسائل کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در نیر پیگیری می گردد

به گزارش وبلاگ پیشرو، اردبیل - خبرنگاران - فرماندار نیر گفت: واحدهای تولیدی که پس از شیوع کرونا در این شهرستان دچار خسارت شده و آسیب دیدند، شناسایی و حمایت می شوند.

خبرنگاران مسائل کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در نیر پیگیری می گردد

ابراهم امامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ پیشرو اضافه کرد: مسوولان اداره صنعت ، معدن و تجارت باید اصناف و فراورینمایندگان متضرر از بحران کرونا را به وسیله اتحادیه های صنفی مربوطه شناسایی نمایند.

او اظهارداشت: حمایت های لازم بر اساس تمهیدات کشوری و منطقه ای در مورد مسائل بیمه ای، دارایی و مسائل بانکی این واحدها تا حد امکان صورت می گیرد.

وی گفت: مدیران نهادهای حمایتی نیز موظف به شناسایی اقشار آسیب دیده و آسیب پذیر ناشی از این بحران هستند.

وی اضافه کرد به عنوان حامی فراوری و اشتغال به بخش خصوصی و فعالیت های آنها اعتقاد کامل و عملی داریم و از تمامی امکانات برای تقویت این بخش استفاده می کنیم.

امامی اعلام کرد: در مبادی ورودی شهرستان نیر با موضوع نیروی انتظامی همچنان از ورود خودروها با پلاک غیربومی جلوگیری می گردد، همچنین پارک ها و مراکز فرهنگی تا ابلاغ

دستورالعمل بعدی تعطیل هستند.

وی ضمن توصیه مردم به حضور در خانه های خود، گفت: مردم باید در نظر داشته باشند که هنوز در مرحله کنترل و مدیریت این ویروس قرار داریم و نمی توان گفت که ویروس کرونا مهار شده ، شهروندان باید تنها برای انجام امور ضروری از خانه خارج شده و مایحتاج خود را با روش های غیرحضوری و برخط تامین نمایند.

وی با اشاره به جشن های میلاد حضرت ولی عصر(عج) و ممنوعیت سراسری برگزاری این جشن ها از مردم و خیرین خواست نذورات خود را صرف تهیه و توزیع بسته های یاری معیشتی برای افراد نیازمند و آسیب دیده ناشی از تعطیلی اصناف و مراکز تجاری نمایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مسائل کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در نیر پیگیری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مسائل کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در نیر پیگیری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید