دادگان: آقای تاج درست تصمیم بگیر

به گزارش وبلاگ پیشرو، رئیس پیشین فدراسیون فوتبال معتقد است که نباید در ماجرا حذف تیم ملی از جام ملت های آسیا، همه تقصیرها را گردن سرمربی این تیم انداخت.

دادگان: آقای تاج درست تصمیم بگیر

به گزارش ایسنا، جام ملت های آسیا 2019 امارات با تداوم طلسم قهرمان نشدن ایران در این رقابت ها به انتها رسید تا حسرت ایران به 47 سال برسد. تیم ملی دیشب (دوشنبه) در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا با نتیجه 3 بر صفر مقابل ژاپن باخت و این شکست باعث شد انتقادهای شدید از کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی دوباره از سر گرفته گردد.

محمد دادگان در گفت وگو با ایسنا، درباره بعضی از نقدها غیرمنصفانه ای که از کی روش شده، اظهار کرد: ما در این بازی ها باختیم ولی نباید همه تقصیرها را گردن کی روش بیندازیم. دلم می خواهد آقای تاج در این موقعیت تصمیمی درست بگیرد. در شرایط کنونی تصمیم درست این است که همه تقصیرها را گردن کی روش نیندازیم. باید بپذیریم که در این شکست همه مقصر بودند.

او اضافه کرد: تعیین بود که صداوسیما و وزارت ورزش، چه برنده و چه بازنده، به دنبال حذف کی روش از فوتبال ایران بودند. از آقای تاج تقاضا می کنم که تصمیم درستی بگیرد. فوتبال ما با رفتن کی روش بدتر می گردد. یکسری از آدم هایی که الان ظاهر شدند و دم از مدیریت و مربیگری می زنند، افرادی هستند که به دنبال صندلی برای خودشان هستند و به فکر خدمت به فوتبال ایران نیستند.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال با اشاره به فشارهایی که پیش از جام جهانی 2006 به او اعمال شد تا برانکو را از سرمربی گری تیم ملی برکنار کند، توضیح داد: آقای تاج! قبل از جام جهانی 2006 به من هم فشار آوردند که برانکو را برکنار کنم ولی من این کار را نکردم و پشت سرمربی تیم ملی کشورمان ایستادم. امروز هم، درخواست من از شما این است که در این قضیه با تعمق بیشتری تصمیم گیری کنید و کی روش را مقصر اصلی ندانید. حذف کی روش به نفع فوتبال ما نیست.

منبع: همشهری آنلاین

به "دادگان: آقای تاج درست تصمیم بگیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادگان: آقای تاج درست تصمیم بگیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید