درخواست وزارت بهداشت برای تعطیلی زودتر ادارات مرکز طی امروز

به گزارش وبلاگ پیشرو، رئیس گروه سلامت و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با اشاره به احتمال ورود به شرایط خطرناک شرایط هوا از بعدازظهر، گفت: وزارت بهداشت پیشنهاد می نماید امروز (سه شنبه 3 خرداد) ساعت کار ادارات تقلیل یافته و زودتر تعطیل شوند تا در بدو ورود به شرایط خطرناک مواجهه مردم و کارکنان با این شرایط کاهش یابد.

درخواست وزارت بهداشت برای تعطیلی زودتر ادارات مرکز طی امروز

دکتر عباس شاهسونی در مصاحبه با ایسنا، با اشاره به آلودگی هوای امروز مرکز، گفت: درحال حاضر شاخص کیفیت هوای مرکز در محدوده بسیار ناسالم است و با توجه به اینکه پیش بینی می گردد این شرایط در بعد از ظهر تشدید شده و به محدوده خطرناک وارد شویم و درعین حال شهرستان های استان تهران هم عمدتا در منطقه ها غربی شامل اسلامشهر، باقرشهر و... در شرایط خطرناک هستند و بر همین اساس هم سلامت افراد در این منطقه ها در خطر است، وزارت بهداشت پیشنهاد می نماید امروز (سه شنبه 3 خرداد) ساعت کار ادارات تقلیل یافته و زودتر تعطیل شوند تا در بدو ورود به شرایط خطرناک مواجهه مردم و کارکنان با این شرایط کاهش یابد.

وی اضافه نمود: در این شرایط توصیه ما این است که گروه های حساس مانند بیماران قلبی و عروقی، بیماران تنفسی، زنان باردار، سالمندان و بچه ها در فضای شهر تردد نداشته و سایر افراد هم در صورت لزوم به تردد، از ماسک استفاده نمایند و ساعت حضور خود در فضای آزاد را کاهش دهند.

شاهسونی تاکید نمود: تاکید دیگر ما عدم انجام فعالیت های ورزشی در فضای باز است. مردم در خانه بمانند و درب ها و پنجره ها را ببندند تا مواجهه با آلودگی کاهش یابد. در صورتی که علائمی مانند تنگی نفس و خس خس سینه مشاهده کردند به مراکز درمانی مراجعه نمایند.

منبع: فرارو

به "درخواست وزارت بهداشت برای تعطیلی زودتر ادارات مرکز طی امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست وزارت بهداشت برای تعطیلی زودتر ادارات مرکز طی امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید