رضایت از ترامپ با گردهمایی جمهوری خواهان هم بالا نرفت

به گزارش وبلاگ پیشرو، نتایج یک نظرسنجی تازه نشان می دهد، میزان محبوبیت رئیس جمهوری آمریکا پس از کنوانسیون ملی جمهوری خواهان نیز تغییری نکرد چرا که بیشتر مردم این کشور همچنان دیدگاه منفی نسبت به نحوه مدیریت وی در بحران کووید-19 دارند.

رضایت از ترامپ با گردهمایی جمهوری خواهان هم بالا نرفت

به نقل از پایگاه خبری هیل، نظرسنجی اجرا شده توسط شبکه ای بی سی نیوز-پایگاه ایپسوس نشان داد که 31 درصد از شرکت کنندگان پس از کنوانسیون ملی جمهوری خواهان نظر موافقی نسبت به دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا دارند؛ آماری که هیچ تغییر چشمگیری را نسبت به 32 درصد محبوبیت به دست آمده در نظرسنجی یک هفته قبل از کنوانسیون ملی جمهوری خواهان نشان نمی دهد.

از هفته گذشته، میزان محبوبیت ترامپ در بین جمهوری خواهان چهار درصد کاهش داشته است.

ترامپ و طرفدارانش در جریان کنوانسیون ملی جمهوری خواهان تلاش کردند تا واکنش دولت به پاندمی کرونا را مثبت جلوه دهند. اما درصد شرکت کنندگانی که گفتند نحوه مدیریت ترامپ در بحران کرونا را تایید نمی کنند همچنان 63 درصد است و نسبت به اواسط ژوئیه تغییری نداشته است.

در همین حال، علی رغم تلاش های جمهوری خواهان در جریان کنوانسیون ملی حزبشان برای جلوه دادن جو بایدن، نامزد دموکرات ها در انتخابات 2020 به عنوان نامزدی خطرناک برای پست ریاست جمهوری، میزان محبوبیت بایدن با 46 درصد همچنان بیشتر از میزان عدم محبوبیتش با 40 درصد است.

اما بر خلاف ترامپ، بایدن پس از کنوانسیون ملی دموکرات ها یک افزایش پنج درصدی در میزان محبوبیتش را تجربه کرد. وی همچنین پس از این کنوانسیون شاهد یک افزایش هفت درصدی در میزان محبوبیتش در بین دموکرات ها بود.

مشابه کنوانسیون ملی دموکرات ها، تقریبا سه چهارم از شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند که تعداد اندکی یا هیچ کدام از جلسات کنوانسیون ملی جمهوری خواهان را در تلویزیون یا به صورت آنلاین تماشا نکردند.

53 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی گفتند برنامه ها و پیام های دموکرات ها را تایید می کنند، در حالی که 37 درصد از شرکت کنندگان همین نظر را در رابطه با جمهوری خواهان داشتند. به طور کلی 59 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی گفتند که این کنوانسیون را تایید نمی کنند.

این نظرسنجی شبکه ای بی سی نیوز-پایگاه ایپسوس بین 28 تا 29 اوت انجام شد و در آن 732 فرد بزرگسال شرکت داشت. درصد خطای این نظرسنجی 3.9 درصد برآورد شده است.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "رضایت از ترامپ با گردهمایی جمهوری خواهان هم بالا نرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایت از ترامپ با گردهمایی جمهوری خواهان هم بالا نرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید